Proficiat, je zit op de nieuwe server! Deze zou sneller moeten laden, en werkt op de laatste versies.
Weetje wat ik zeg. Haal die tekst weg:p
Proficiat, je zit op de nieuwe server! Deze zou sneller moeten laden, en werkt op de laatste versies.
Weetje wat ik zeg. Haal die tekst weg:p
Dank u Fils.
Heb hem even getest maar ik vond dat er nog te veel witte lijnen om toe zaten. Denk dat ik hem maar laat zoals ik hem nu heb. Veel beter zal het vast niet worden.
Bedankt in ieder geval.
Groeten Gerben
Heb zelf geen last van deze melding. Het zijn gewoon de standaard javascripts die geen virussen bevatten.
Beste CP Leden,
Ik ben bezig met een website die er als volgt uit ziet:
Nu wil het logo: in de bovenste afbeelding plaatsen:
Op dit moment heb ik hem zo:
Maar hier ben ik niet tevreden over
Bij het logo moet ik dan de witte randen eraf halen. Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb dit paar jaar geleden voor het laatst gedaan en ben wat ervaring verloren.
Groeten Gerben
[offtopic]Websitelink weggehaald, bevat een virus. L.Kok[/offtopic]
En wat is een kleine vergoeding?
Ik zoek een script waar ik zelf via een admin paneel dingen kan toevoegen.
Hallo CP Leden,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuws script dus een script die op mijn site het laatste nieuws laat zien en dan het laatste bericht toont en daar dan de eerste 100 tekens van en als je op lees meer drukt dat je de rest krijgt.
Het liefst ook dat ik een foto bij het nieuws bericht kan plaatsen, in het klein dan.
Is er iemand die z'n script in het bezit heeft en deze met mij wil delen.
Ik heb al rond gezocht op internet maar ik kon niet een geschrikt script vinden.
Groeten Gerben
Kan het misschien komen doordat de code verouderd is en ik de nieuwste PHP op de server heb staan?
@Tootheless dat komt omdat dit in sub map staat en ik tijdelijk de code heb verwijderd om de website verder te ontwikkelen.
Jeffrey.Hoekman waar kan het aan liggen?
Domeinen kun je bij een bedrijf als Versio of mijndomeinreseller aanvragen. Of je moet lid worden van SIDN.
Er is wel een gratis versie hoe die heet weet vast iemand anders wel.
Die code heb ik erin met in de license.txt alleen sensco.nl staan en op de site dat de licentie zeg maar niet geldig is.
txt bestand: http://www.sensco.nl/license.txt
Code:
<?php
$domain = $_SERVER['HTTP_HOST'];
$expl = explode(".", $domain);
// als de array uit 3 bestaat is het een subdomein
if(count($expl) == 3)
{
$domain = $expl[1].'.'.$expl[2]; // domein + . + extentie
}
// anders is het gewoon $domain
$fp = fopen("http://www.sensco.nl/license.txt", "r");
stream_set_timeout($fp, 10);
$data = fgets($fp, 8192);
$domains = explode(',', $data);
if(in_array($domain, $domains))
{
}
else
{
die("De domein $domain is niet bevoegt om deze source te draaien.");
}
?>
Toon Meer
Hallo CP Leden,
ik ben al een tijdje op zoek naar een licentie script dus een script die via mijn site kijkt of er wel een licentie is afgenomen. Is er iemand die z'n script in het bezit heeft en deze met mij wil delen.
Ik heb al rond gezocht op internet maar ik kon niet een geschrikt script vinden.
Groeten Gerben
Kan de layout ook met doorverkoop worden gekocht?
Word het gewoon de nieuwe CP of wat anders?
Gefeliciteerd Koen
Glim expres
Ik heb ook weer niks veranderd en hop zo terug vaan 90 terwijl hij op 93 stond. Best wel vaag
Daarmee gaat hij van 93 naar 90, dus werkt ook niet
Ik vind een DDos toch echt bij een soort van aanval/ruzie horen. Normaal komt hier politie ook tussen. Het TPB verhaal vind ik wel weer goed. Maar DDos kan de website beheerder ook geld kosten he.