De dingen wat ik niks vind: Topmenu moet weer oude worden. Topic tekst mag wel 1 of 2 groter.
Posts by jgdonleach
-
-
Misschien klinkt het raar maar ik vind het nu een verklote layout geworden.
-
[offtopic] L.Groot moet je maar fc groningen nemen heb je geen problemen, flauw.[/offtopic]
Kan gebeuren, hoop dat het snel is opgelost is erg iritan.t
-
Ik zie ook dat er wat is veranderd aan de site, vind het niet echt mooi maarja. Wel een fout er staan wat spacie's in het typ vak.
-
De major-crime source is alleen te koop met een licentie via mij. De download links zijn allemaal offline gehaald omdat dit illegaal is.
-
@Frenzo305 sluit de veiling 24 uur na het bod van develover of na jou bericht?
-
Mijne staat eindelijk op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU
-
Ik heb wel belang bij een banner. Kunt u mij een pb sturen met uw msn.
-
-
Heeft u een kvk en btw nummer. Indien u dit niet heeft mag u geen btw heffen.
-
[offtopic]Vanaf nu gaan we weer even stoppen met de kleuren.[/offtopic]
Zoals ik eerder in dit topic ook al heb gezecht om het verkoop gedeelte van webscripters.be(die tevens van k.rens is) in criminalspoint te implanteren is hier iemand het mee eens of oneens. -
@iedereen die het tegen mij heeft
Ik heb niks tegen homo's maar als je een website hebt met grijs en blauw en dan roze en paars erin past dat past gewoon niet. Er zijn zoveel andere kleuren. Groen, rood etc.Als idee: Het verkoop gedeelte van webscripters implanteren in criminalspoint. Zo kan je source's via de website afhandelen en het geld terug geven als ze de source niet goed vinden.
-
Hij zegt gewoon wat 75% van de Nederlanders denkt.
-
Nu even een eerlijke reactie van mijn kant.
Ik vind het net een gay site worden met dat roze, paars.
Hoop dat iemand wat doet met mijn eerlijkheid.
-
[offtopic] brentvdh moet het wel echt offtopic zijn en niet wat te maken hebben met het topic. Oftewel wat jij zegt is geen offtopic. Maar wat ik nu typ wel, daarom ff in de ot tags.[/offtopic]
Ik denk persoonlijk dat luc meer kans van slagen heeft, dit ook omdat lars al een keer vaker mod is geweest en toen ook weg is gegaan of ontslagen is.
-
Succes...
-
Er word gebruik gemaakt met Spaanse windows xp. Dit is gewoon een normale versie en bijna dezelfde als hier in nederland.
-
Hoe kan er worden betaald?
-
Hallo,
ik heb samen met een ict bedrijf een kassa software gemaakt. Deze kassa's draaien op Windows XP en kunnen worden verbonden met internet. Maar nu hebben wij 1 vraag. Is het ook slim om op deze kassa's een virusscanner te zetten. De meeste bedrijven zullen niet veel met internet gaan doen, dit is alleen om vanaf afstand de kassa's te besturen.
Graag hoop ik dat iemand er verstand van heeft.
Mvg, Gerben
-
http://www.tegelwebshop.nl Hier erg goedkoop volgensmij.