Posts by jgdonleach

Ik weet niet of u het weet, dit zijn engelse bedrijven. In engeland zijn de datacenters veel goedkoper. In nederland zijn de hostings daarom duurder.

Ik ga binnenkort over naar een nieuwe server. Als deze klaar is kan ik het volgend pakket goedkoop voor u aanbieden.

- 1 GB ruimte
    - 25 GB dataverkeer.
    - 20 subdomeinen,mysql,emailaccounts.
    - Dagelijkse backup
    - Website statistieken
    - Installatron
    - .nl, .be of .com domein
    Dit alles voor maar 25 euro per jaar.
    Gelieve in 1 keer betalen maar per maand kan ook.

Betalingsmogelijkheden:
    Overschrijving
    Wallie(beetje extra kosten)
    0900(extra kosten)

KVK aanwezig

Beste leden van CriminalsPoint,

ik ben sinds kort een soort website begonnen als marktplaats. De website is http://www.verkoopvanuithuis.nl. Omdat deze website nog niet bekend is en nog niet helemaal af is. Zoek ik voor de website de volgende personeels leden.
    3 promoters
    2 designer
    2 scripters

Het is eerst op vrijwillige basis en indien er meer geld word verdient dat de kosten die ik heb dan word de winst gedeeld onder de medewerkers.

Indien u interesse heeft in één van deze functies. Vul dan onderstaand schema in en stuur deze via PB naar mij of plaats hem in dit topic. Als u vragen heeft kunt u deze ook in het topic of via PB vragen.

PHP
    Naam: 
    Leeftijd: 
    Functie: 
    Ervaring: 
    Waarom wild u de functie:

Mvg, Gerben

ps. Toestemming van R-Mijnten

Hallo,

ik heb nog wat domeinen die bijna verlopen zijn en doe er niks mee.

Bieden vanaf €1,00
    onlinevoetbalnieuws.nl (25-08-2011)
    wm-shop.be (24-09-2011)
    winfifa.nl (01-10-2011)

Bieden vanaf €1,00
    antiwegereef.nl (22-10-2011)
    pokerforyou.nl (29-11-2011)
    extrememob.nl (06-12-2011)

Buy now is voor bijde €5,00
    Alle domeinen staan bij versio dus gratis push naar versio account.

Betalingsmogelijkheden:
    Bellen(extra kosten), Wallie(extra kosten), overmaken, ruilen tegen ander product.

Mvg, Gerben

Je kunt wel opgelicht contacteren maar helpt niet. Je kunt het beste een brief schijven naar de persoon en anders een icasso bureau op hem/haar af sturen. Als je bewijs hebt dat je echt dit geld moet krijgen

Als ik u was zal ik eerst goed css leren voordat u begint met slicen(ik zag dat u 2/5 had bij css). En eerst te kiezen om de layout te laten slicen door een goede slicer zoals R.Jipping.

[offtopic]Bedankt dat je die layout hebt gekocht op templatina.[/offtopic]