Cijfer: 7
Commentaar: Vind het best knal als eerste layout
Tips: Achtergrond zou ik wat anders maken, vind hem niet echt mooi.
Posts by jgdonleach
-
-
Citaat van Yoichi
Moet toch zeggen dat die hosting aanboden hier altijd zeer mager zijn.
Ga naar http://www.hawkhost.com/ een van de pakketten.
3 GB Disk Space
30 Gigabytes of Transfer
Unlimited MySQL Databases
Unlimited E-mail Accounts
Includes Fantastico
Heeft een zeer goed ticket systeem waarbij ze je snel en efficient helpen. ( Dus geen hostgator bullshit ).http://www.wirenine.com/
Een van de pakketten:
5GB Disk Space
50GB Bandwidth
Unlimited Addon Domains
Unlimited MySQL Databases
cPanel, RvSkin + Fantastico
( goedkoper dan de vorige zelfs )Beide zijn aanraders en ik ken mensen die het ook echt gebruiken, allebei zeer gebruikers vriendelijk, support is prima, zeer snelle servers en ze zullen je altijd met foutjes helpen.
Dat voor minder geld en betere kwaliteit.
[offtopic]( kom op, 10 gb bandwidth ? doe dan een euro per maand... )[/offtopic]Ik weet niet of u het weet, dit zijn engelse bedrijven. In engeland zijn de datacenters veel goedkoper. In nederland zijn de hostings daarom duurder.
-
5e ?1,00 telefoon betalen graag.
-
Ik ga binnenkort over naar een nieuwe server. Als deze klaar is kan ik het volgend pakket goedkoop voor u aanbieden.
- 1 GB ruimte
- 25 GB dataverkeer.
- 20 subdomeinen,mysql,emailaccounts.
- Dagelijkse backup
- Website statistieken
- Installatron
- .nl, .be of .com domein
Dit alles voor maar 25 euro per jaar.
Gelieve in 1 keer betalen maar per maand kan ook.Betalingsmogelijkheden:
Overschrijving
Wallie(beetje extra kosten)
0900(extra kosten)KVK aanwezig
-
Verklein hem met paint ofzo.
-
Onder ervaringen? Dat is hoeveel ervaring u met php etc hebt.
-
Je gaat naar Control Panel klik op tweede plaatje en je veranderd alles.
-
Beste leden van CriminalsPoint,
ik ben sinds kort een soort website begonnen als marktplaats. De website is http://www.verkoopvanuithuis.nl. Omdat deze website nog niet bekend is en nog niet helemaal af is. Zoek ik voor de website de volgende personeels leden.
3 promoters
2 designer
2 scriptersHet is eerst op vrijwillige basis en indien er meer geld word verdient dat de kosten die ik heb dan word de winst gedeeld onder de medewerkers.
Indien u interesse heeft in één van deze functies. Vul dan onderstaand schema in en stuur deze via PB naar mij of plaats hem in dit topic. Als u vragen heeft kunt u deze ook in het topic of via PB vragen.
Mvg, Gerben
ps. Toestemming van R-Mijnten
-
Zoals skynet het ook zecht het is overzichtelijker. Ook is het netter als je html, php en css gescheiden houd.
-
Wat je nu tussen <style> tags hebt kan je beter in een style.css zetten.
-
Hallo,
ik heb nog wat domeinen die bijna verlopen zijn en doe er niks mee.
Bieden vanaf €1,00
onlinevoetbalnieuws.nl (25-08-2011)
wm-shop.be (24-09-2011)
winfifa.nl (01-10-2011)Bieden vanaf €1,00
antiwegereef.nl (22-10-2011)
pokerforyou.nl (29-11-2011)
extrememob.nl (06-12-2011)Buy now is voor bijde €5,00
Alle domeinen staan bij versio dus gratis push naar versio account.Betalingsmogelijkheden:
Bellen(extra kosten), Wallie(extra kosten), overmaken, ruilen tegen ander product.Mvg, Gerben
-
Graag zou ik ook een demo ontvangen.
-
Nederland 3 is er nu op
-
Volgensmij is hier geen programma voor, ik doe het altijd met kladblok.
-
Misschien voorbeeld van layout. Is wel handig.
-
Volgensmij heb je kvk nodig als je diensten of zaken levert. Bij jou dus vermaak. Maar je kunt het beste naar een kvk vestiging gaan.
-
Je kunt wel opgelicht contacteren maar helpt niet. Je kunt het beste een brief schijven naar de persoon en anders een icasso bureau op hem/haar af sturen. Als je bewijs hebt dat je echt dit geld moet krijgen
-
zwpgangster: Het pijltje moet nog wat meer naar links volgensmij. Ook de tekst van spelers online en die dingen van valid moeten lager volgensmij.
-
Als ik u was zal ik eerst goed css leren voordat u begint met slicen(ik zag dat u 2/5 had bij css). En eerst te kiezen om de layout te laten slicen door een goede slicer zoals R.Jipping.
[offtopic]Bedankt dat je die layout hebt gekocht op templatina.[/offtopic]
-
bboy 1 biertje is te weinig moeten wel meer zijn.