Ja en niet zoals nu
123456789
123456789
1234567
Posts by jgdonleach
-
-
Werkt op Samsung Galexy Gio. Alleen tip om eventueel logo bovenaan van de site en maar 3 zenders naast elkaar te doen en niet op 3rijen onderelkaar.
-
Beste leden van CriminalsPoint,
ik ben sinds kort weer begonnen om een criminalsgame op te zetten. De website is http://www.major-crime.be. De bedoeling is dat er een aantal scripts worden gewijzigd waaronder het belsysteem. Dit draait nu op eurobellen, maar dit moet naar targetpay. Hier zijn er meer soorten van betaling dus kunnen leden op meer manieren geld uit geven. Ook wil ik er weer voor zorgen dat er een criminalsgame komt die er niet meer zoveel zijn. Dus met veel leden. Dit zorgt voor een leuke strijd onder de leden. Als er meer leden zijn kunnen de prijzen die worden weggeven ook groter worden.
Omdat dit te realiseren. Zoek ik voor de website de volgende personeels leden.
1 promoter(voor nieuwe leden)
1 designer(voor eventuele nieuwe layout)
2 scripters(voor een aantal nieuwe script)
2 moderatoren(om het spel in de gaten te houden)Het is eerst op vrijwillige basis en indien er meer geld word verdient dat de kosten die ik heb dan word de winst gedeeld onder de medewerkers.
Indien u interesse heeft in één van deze functies. Vul dan onderstaand schema in en plaats hem in dit topic. Als u vragen heeft kunt u deze ook in het topic of via PB vragen.
Mvg, Gerben
ps. Toestemming van R.Jipping & Willem
-
Ik ben nog steeds op zoek naar 2 promoters, 2 designers en 1 scripter.
-
Gewoon instaleren, als je computer ontploft merk je het vanzelf:p. Dat zegt ie wel vaker:p/
-
-
Adobe Photoshop CS5
-
dionvn de nieuwste versie niet.
-
Heeft u misschien een screen van het script?
-
[offtopic]Elke lcd tv heeft een HDMI aansluiting, zelfs een tv die ik hier heb staan van de LIDL(ALDI, C1000, JUMBO (ff geen reclame maken)). [/offtopic]
Maar ik denk dat de TS er zo wel uit komt.
-
-
Ik ook graag
-
Je moet een HDMI kabel aanschaffen, dit is gewoon z'n kabel die ook van een computer naar beeldscherm gaat, met die blauwe einden. Dan moet je de beeldscherm instellingen veranderen en dan zie je alles wat op laptop staat op je tv.
-
U heeft de veiling gewonnen, neem maar contact met me op hoe u wild betalen.
Ik kon niet eerder reageren omdat ik aan het werk was.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.11 12:14:20:
Op de domeinen die er nu nog te koop staan kan worden geboden worden vanaf 0,05 en als het bod hoog genoeg is worden de domeinen verkocht. -
Ik heb even op uw website gekeken en daar staat dit:
CitaatLaatste Nieuws
Elke 10e klant korting!
Augustus 8, 2011 -Is het nu korting of jaar lang gratis hosting?
[offtopic]Post 1818[/offtopic]
-
Het gaat hier alleen om de domeinen. Scripts worden er niet bij geleverd. Wegens licentie rechten.
-
Bod genoteerd
-
Heb de buynow en de start bod van de domeinen omlaag gedaan.
-
http://www.google.nl/search?q=…urce=og&sa=N&hl=nl&tab=wv
Hier staan nog meer, zal vast wel een goede bij zitten.
-
@sloosmedia, er is een 06 nummer, dus hier kan ook s nachts op worden gebeld, dus dan bied je 24/7 support. Zo lijkt mij dat het bedoeld word.