Robin, volgensmij is er bijna geen één die verzendkosten op postcode doet.
Posts by jgdonleach
-
-
Robin, ja dat weet ik, maar ik zoek één die aan mijn eisen voldoet.
-
Hallo CP Leden,
ik heb zojuist een mail binnen gekregen van een bedrijf uit de detailhandel. Hij vroeg mij naar een webshop waarbij er facturen worden aangemaakt, bezorgkosten op postcode kan worden berekend, een email verzend bij nieuwe order en waar hij plaatjes bij de producten kan zetten. Ook moet de webshop in het nederlands zijn.
Er hoeft geen Track en Trace bij te zitten, want bedrijf doet zelf de transport.Is er iemand die een webshop weet die aan deze eizen voldoet?
Mvg, Gerben de Boer
-
Doe de wachtwoord vergeten test eens. Merk je het snel genoeg, je blijft wel in de backups staan.
-
iMootje er zijn erg veel bedrijven en scholen die hun naam veranderen hoor, dit doen ze om dan een nieuwe start te maken.
Ik denk dat het gewoon een dochterondernemin word van paysafecard.
-
Er was vroeger ook altijd website waar je dit kon doen, maar ik weet de website niet meer:s.
-
-
Luc, dat kan maar dat hoortniet zo.
-
FreakALeak laten ze een normale naam nemen, kinden kunnen dat niet uitspreken.
-
R-Mijnten ik heb net even gekeken en hier in de buurt is paysafecard op meer punten te koop dan wallie, best raar.
-
-
In het menu krijg ik na een paar seconden null bij het topic: http://www.criminalspoint.com/…puppy-nu-Vanaf-45-00.html
-
-
Ik hoop en denk dat ze slim zijn en dat bijde blijven bestaan. Dus dat Wallie een merk word van paysafecard. Want veel mensen kennen de naam wallie. Maar ik had 19 augustes al bericht gehad dat het was overgekocht.
-
Ik heb net mijn acer binnen, echt perfect tot nu toe.
-
L.Groot de uur wijzer moet dan 360:12=30 graden per uur. 30:60= 0.5 graden per minuut.
Heb de seconden even bij post hierboven gezet.
-
Guitar succes
-
R.Jipping, jij gaat ook spelletjes doen en misschien die pc voor instaleren:p.
-
Ik heb nog week of 5 vakantie.
-
datahal 5 zit ik, is vorig jaar gebouwt.
Maar evoswitch is van ocom en daar is leaseweb ook van.
Laten we nu ff weer ontopic gaan.