Na 1 jaar is de blackberry echt een blackberry, dan is hij zwart en blijft hij zwart en heeft hij geen hartslag meer. Dus geef mij je geld dan maar:D.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.08.11 22:57:06:
http://www.blackberrydeals.nl Tip!
Posts by jgdonleach
-
-
Je kunt vanaf elke leeftijd een webwinkel beginnen, mits je ouders garant willen staan. "Weet je wat jij moet doen; ff langs de kamer van koophandel."
-
Bij normale omstandigheden is het bod van 20 euro geaccepteerd door de verkoper naar maximaal 48 uur.
-
Maak icons die uniek zijn.
-
-
M4n ofzoiets doet dat volgensmij.
Daisycon.com doet ook zoiets.
En er is nog een site, kom zo niet op de naam, google gewoon op Affiliate Marketing . -
Ik heb nog wel een leuke uitdaging voor u.
http://axodesign.nl/portfolio/look2me/Let op, er zitten veel moeilijke dingen in, zoals menu, online/offline gedeelte.
-
Guitarwebshostig
Gratiskwaliteitswebhosting
Gratisprofessionelewebhosting -
Gezellig, soms is het ook wel niet gezellig:p.
[offtopic]Was ook al grap bedoeld pimmetje.[/offtopic]
-
Haha, Pim hou je aan de regels:
Citaat*1.3 Alle publieke informatie dient geschreven te zijn in het algemeen bekende Nederlands.
Topic titel is geen bekend(zonder e) nederlands -
Je bedoeld de zorgeloos blox 100 mb internet en die wil je elke week kopen? Dat is zo op met ping etc.
Tip: neem t-mobile voor 10 euro per maand onbeperkt internet.
-
-
Pim, ik vind het heel jammer dat je weg gaat. Je stonnd wel boven aan mijn lijstje met crew medewerkers. Het ga je goed.
Weet een talent minder.
We drinken er 1 op:cheer:
[offtopic]Niet teveel vertrouwen hebben he:p[/offtopic]
-
Het is Banditi by Oceans en Banditi by Oceans 2.5, maar die is hier niet te verkrijgen.
-
Ik zou geen bb nemen, erg veel problemen, je betaald alleen voor de naam.
-
Ze zijn erg betrouwbaar, heb ervaring in de familie.
-
Ik heb ook een mail gestuurd naar vistaprint, de kwaliteit. Mijn vader heeft wel hele mooie visitekaartjes bij vistaprint weg. Maar die heeft ze gemaakt met die voorbeeldjes en ik heb met photoshop een visitekaartje gemaakt.
De drukker bij mij is niet goed. 1000 visitekaartjes voor ?99,00 exl. btw.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.11 18:01:38:Citaat van CaspervmIk heb slechte ervaringen met Vistaprint, bij mij was het juist andersom, het leek in de preview goed te gaan, maar in het echt leek het nergens naar. De service van Vistaprint is ook echt bagger. Ik kreeg pas na 3 werkdagen een bericht dat het mijn eigen schuld was en dat ik het bestand niet goed had geüpload.
Bij DrukwerkDeal.nl bestel ik nu voortaan mijn visitekaartjes, als je service nodig hebt en je mailt binnen kantoortijden heb je meestal in een kwartier al een reactie. Verder worden de kaartjes altijd binnen 72 uur geleverd inclusief drukken!
Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb.
De prijzen van drukwerkdeal zijn duurder dan vistaprint, maar wel gratis bezorgt. Dus ik ben bij drukwerkdeal goedkoper uit dan bij vistaprint. -
Ik heb een offerte aangevraagt bij drukwerkdeal en bij een drukkerij in de buurt hier.
-
Ik ga denk ik toch de gok wagen om ze te laten drukken, nog even wachten of er meer mensen ervaring hebben.
-
Hallo,
ik heb zojuist een visitekaartje gemaakt, maar nu krijg ik erg veel pixels als ik hem upload bij vistaprint, terwijl hij wel in HQ is opgeslagen en gemaakt met Photoshop.
Komt dit wel goed als ik hem laat drukken of krijg ik dan een pixelerig(is een werkwoord) visitekaartje?
Mvg, Gerben