Posts by jgdonleach
-
-
-
Nice, maar die beweging van die arm van die jongen met dat petje op is erg iritant. Afleren, en natuurlijk geen Bavaria volgendekeer.
-
[offtopic] habib10 dat moet een dom blondje zijn ipv je moeder.[/offtopic]
Wat een geweldige wedstrijd", zegt een supporter tegen de scheidsrechter. "Alleen jammer dat u niet gekeken heeft!
-
De site doet het niet eens hier.
-
-
Ik heb op mijn oude laptop Chrome, maar dat is omdat ie niet werkte, nadat ik Chrome had geinstalleerd, maar Chrome wertkt veel beter. Ik werk nu weer met IE, maar dat ik vind wel dat dit toch wel DE webbrowser blijft.
-
http://www.mollie.nl kan over heel europa volgensmij.
-
Wallie en paypal is toch overal in de wereld?
-
Citaat van h4x0r666
is dimopay beter dan targetpay??
sinds die betaalsysteem waarvan je net een link gaf er best goed uitziet.. zoveel betaalmogelijkheden.. ik zou dan alleen die reclame nog weghale als die erin zit mja
alleen iedereen wilt natuurlijk zo weinig mogelijk rente en btw troep verliezen in de inkomsten wat ze hieraan verdienen enzo..
Het is niet beter, maar dimopay is van koen. Dus is gewoon beetje reclame targetpay is verder met de ontwikkelingen. -
Stap 1: Ga ff langs KVK
Stap 2: Ga langs bij de bank voor zakelijke rekening
Stap 3: Zoek naar producten die je wild verkopen, eventueel dropshippers.
Stap 4: Begin met je webshop -
Ideal, Paypal, Wallie, 0900 en paysafecard denk ik (zowiezo de eerste 3).
-
Als ik u was zal ik eens kijken op de site van mollie, targetpay en pay. Hier worden verschillende betaal diensten aangeboden. Waaronder: ideal, wallie, sms en 0900.
-
Als u de mails via een nederlandse server verstuurd, dan geld wel de nederlandse wetgeving en de engelse wetgevind. Maar er zal weinig verschil zijn tussen de wetten.
-
@iSilverStar dan kan je hem beoordelen. En als portfolio.
-
Ik heb een mail gestuurd, kreeg binnen 2 uur een mail terug, en ik kreeg een pdf bestand in hun systeem met daarin een soort proefdruk. Maar die was ook echt van slechte kwaliteit. Bij vistaprint moest ik 25 euro exl verzendkosten betalen. Bij drukwerkdeal betaal ik voor dubbel aantal visitekaartjes incl verzending maar 31 euro. Dus ik ga de deal aan met drukwerdeal. Iedereen bedankt.
:slotje:
-
Even voor de zekerheid, deze source stond inderdaad te koop op een verkoopsite. Weet de naam niet meer en er werd ook geen officiele licentie bij geleverd.
-
Ik vind beetje vaag, de halve tekst is in het engels en halve tekst in het nederlands. Ik zou dan een nl en eng versie maken
-
K.Rens er staat niet duidelijk bij dat de veiling t/m zondag loopt. Alleen als er niks word geboden.
-
Banditi, criminalspoint