Ik heb op dit moment genoeg website en heb een inkomen van ***high p/m
Posts by jgdonleach
-
-
Citaat van sloosmedia
Ik krijg opeens bericht vanuit de 2e kamer!
Het wordt nu:
Friesland+Groningen+Drenthe = Frigrodrent
Overijssel + Gelderland = Overgeld
Zuid-Holland + Zeeland = Zuidzeeland
Noord-brabant + Limburg = Noord-LimburgDus: Frigrodrent , Overgeld , Zuidzeeland, Noord-limburg.
Nu kan het kabinet meer bezuinigen en meer en zachte stoelen met bil-massages.
Die tweede moet toch andersom. Dat word dan geldover. Maar het word echt niks denk ik. -
Zoals is te lezen in mij post. WALLIE naam verdwijnt, dit is bekend geworden, alles word PSC.
-
Maar als je nu een PSC koopt kan je die dan gewoon voor de wallie scherm gebruiken of niet?
Ik vind het wel jammer van dit nederlands bedrijf.
-
-
Maar hoe gaat dat nu bij targetpay bijvoorbeeld. Kan je daar bij wallie code invoer gewoon de code van PSC invoeren?
-
De naam wallie licht ook lekkerder in de mond, je zegt eerder ik koop ff een wallie dan ik koop even een paysafecard.
-
Het is misschien een oud topic. Maar het is nu bekend dat Wallie volledig verdwijnt, het word nu allemaal PAYSAFECARD. Echt jammer.
[offtopic]Weet dat het officieel niet mag, maar vond wel nodig om dit topic weer te updaten.[/offtopic]
-
Ze wilden volgensmij ook van Groningen, Friesland en het mooiste Drenthe een provincie maken. Echt absurt.
-
Dan kan je beter alle provincies afschaffen en gewoon een derde kamer maken.
-
Hij kan je netwerk offline gooien en zorgen dat je systeem crasht.
-
Citaat van Yoichi
Wat je zojuist zegt is net zo nuttig als een munt opgooien, geef commentaar of argumenten.
De blackberry is na een tijdje erg langzaam en bijna iedereen die je hoort is in het begin er blij mee maar na een tijdje niet meer. Dus kies gewoon een android telefoon, is veel beter en sneller dan een BB. -
Ik zal geen blackberry kopen, en vooral geen tweede hands. Die vriend koopt niet voor niks een IPhone
-
Citaat
Dinsdag 4 oktober 2011. Dat wordt de datum van het langverwachte Apple event. Dan zou de nieuwe iPhone 5 getoond moeten worden. De daadwerkelijke lancering volgt kort daarna.
Tenminste, dat meldt All Things Digital, dochtersite van the Wall Street Journal, op basis van anonieme bronnen dichtbij Apple. De site wist al vaker vroeg informatie over Apple-producten te melden. Ze waren de eerste met juiste informatie rond de eerste iPad, en wisten een maand voor aankondiging te melden dat de iPad 2 in productie was.
iPhone 5 half oktober te koop
Volgens de bronnen van All Things Digital is het plan om de iPhone 5 binnen ?een paarweken? na aankondiging in de winkels te hebben. Dat komt overeen met de geruchten die we vorige week brachten, over een Europese iPhone 5 lancering half oktober.
Bron: iphone5.nl
-
Ik denk niet dat het wat word, de http://www.htc.com/www/smartphones/htc-sensation-xe/ word wel vet.
-
Dit doet de server automatisch volgensmij.
-
Heb je op school geen internet?
Koop een woordenboek in een winkel, zit vaak cd bij met programma. -
Het klopt wat sourceshop zegt.
[offtopic]Tja, wij moeten het maar hoog houden he:p. [/offtopic]
-
Citaat van R4
http://www.bol.com/nl/p/elektr…index.html#product_images
die heb ik gevonden, als je je ipod daarin doet, laad hij dan op, en komt er geluid uit, als je liedjes op je ipod aanzet?
Dit staat er: Terwijl je slaapt wordt je iPod ook nog opgeladen, wat wil je nog meer?[offtopic]lezen is moeilijk[/offtopic]
-
Ga naar: Hema, Action, Xenos, Blokker of marskramer. En kooper er één.