Posts by jgdonleach

[offtopic]Killingdevil niet offtopic gaan he hierdoor kun je uit de crew worden geflikkerd net zo als IK.[/offtopic]

SLOTJE:slotje::slotje::slotje:

Hallo,

ik heb een site met een forum en deze geeft devolgende fout:
    Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/***/domains/***/public_html/forum/forum.php on line 185

Het script is:

kan iemand dit maken?

Citaat van stan

leach kun jij mij die truk ook vertellen aangezien als ik dat zou doen ze meteen een klap in mijn gezicht zouden geven.. gebruik je een apart soort aftershave? Alle gekheid op een stokje maar zo makkelijk gaat het denk ik niet althans waar ik woon niet.

En nog even over het school gebeuren ik heb zelf havo gedaan en daarna HBO en mijn broertje heeft eerst vmbo en daarna havo gedaan maar je merkt daar niks van hoor. Vmbo-t en havo scheelt niet heel veel alleen ja die mensen van LWOO zullen niet al te veel nadenken en daardoor misschien domme dingen doen. Maar ik geloof in het goede van elk mens ongeacht zijn opleiding.

Gewoon axe gebruiken he zie je wel in die reclame:p

|Dat stukje bebruik ik niet meer.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 19:09:06:
    Hij geeft alleen uurloon als er iemand online is hoe kan dit?

ZO? Als het fout is kan je het even voor mij doen?

Zo dus?

Hallo,

bij mijn spel doet het uurloon van de clan het niet goed.

Ik denk zelf dat dit aan de cron hour doet. Kan iemand hier na kijken.
    Dit is mijn script:

Ik geef je volledig gelijk. Iedereen denk oeh ik heb taakstraf en nu ben ik "STOER". Dus niet. Dit is zelfde als ik heb al seks gehad op mijn 12de zulke verhalen. Of ik drink al bier vanaf mijn 12de. Echt "stoer". Dus niet.