Succes me de website. Graag gedaan voor het stemmen.
Posts by jgdonleach
-
-
Krimez had ik ook op gestemd. Vind het mooier.
-
gestemd
-
Banditway? Betekend weg om een bandiet te worden
-
Kan je misschien wat meer informatie over jezelf vertellen, zodat wij hier wat mee kunnen?
-
Volgensmij is er geen software die dat kan. Maar ik zou gewoon voor de Taxes TI-83-reeks gaan.
-
-
Citaat van R-Mijnten
Bedankt voor het vertrouwen!
Alle andere crewleden gefeliciteerd met de promotie!:cheer:Net zoals willem al aangaf, wij willen cp nu echt omhoog halen en een nieuwe teamindeling is een goede stap vooruit.
En mochten er vragen zijn natuurlijk, we zijn altijd te bereiken(c)
Dat omhoog halen daar zullen jullie vast nog wel even mee bezig zijn. Maar waarom zijn er eigenlijk zoveel crew leden terwijl de website minder active leden krijgt? -
Iedereen gefeliciteerd met hun promotie.
-
Citaat van L.Groot
Ik zou een Sony Ericsson Xperia nemen. Zelf heb ik de Arc en dat is echt een top toestel. Groot scherm, heel dun en een sportief uiterlijk & vorm.
gocrime,
En dat baseer je waarop?
Ik zag net een reclame van een nieuwe Xperia, lijkt me ook wel een mooi telefoontje. Sony heeft goede telefoons vind ik zelf. -
Galaxy S2 zou ik niet nemen, 1 op de 5 heeft vlekken in het scherm. Ik zou zelf voor een Galaxy S+ gaan. Neem geen BB, dan kan je beter een magnetron kopen die zegt tenminste ping.
-
Ik heb avast gehad, geeft te veel valse meldingen. Heb norton gehad, maar te duur. Het nod32 gehad meld te weinig. Heb nu AVG gratis en dit is een goede virusscanner en houd bijna alles tegen.
-
Ik denk dat er veel bedrijven zijn die dit wel willen. Heeft u voorbeelden van u werk, ik hem misschien wel interesse.
U kunt het best reclame maken via google. Zo word het makkelijk gevonden.
-
Ik ben zelf druk bezig met een nieuwe server en dan goedkope hosting aan te bieden. Maar dit kan nog wel een paar weken duren. Als u nog even de tijd heeft, dan kunt u bij mij terecht.
-
Bij versio kan je niet met telefoon betalen. Rapifia is goed bedrijf.
-
Wat wij doen, wij gaan naar een refull center en voor 5 euro vullen ze de cartridge.
-
Als je in je topic zet wat je precies moet weten is dat wat handiger.
-
Bedankt voor je reactie starohosting.
-
Er dient wel gebruikt worden gemaakt van jquery, het bovenmenu dient namelijk elke keer als je op een andere link staat het submenu te veranderen.
-
Maar niemand weet precies waarom hij was afgetreden als CEO. Maar vermoedelijk was dus bekend bij hem dat hij niet meer lang te leven had en wilde genieten van zijn geld. Jammer dat dit te kort heeft geduurd voor hem.