Posts by sysrq
-
-
nee, die van de vorige topic die heb ik al verwijdert uit me host, en heb perongeluk de zelfde naam gebruikt voor de afbeelding.
maar dit is een andere, mijn eerste was, blauw met wit & zwart en totaal andere vorm.
-
Hallow.
ik had pas me eerste lay designt met photoshop, dat vond ik wel wat, dus heb ik me 2e gemaakt.!
Kan ook iemand deze layout voor mij slicen en basen. alles staat netjes in mapje's & elke layer heeft ze naam.
wat vinden jullie ervan.?
cijfer van 1 tot 10.
1e design
2e design
voor de klikkers.
http://downtownmafia.nl/downtownmafia.png:cheer:
-
Okee even probeeren.
Bewerk bericht:
het is me gelukt,
-
Ik ben nu bezig om mijn psd file te gaan basen xd haha.! maar ik doe het niet echt goed volgens mij, heb hier geen ervaring mee namelijk haha.
kunnen jullie mischien kijken wat ik fout doe .?
de achtergrond wilt niet mee open trekken, zoals de menu.. de achtergrond hoort groter te worden zodat de menu er mooi inpast.
link : http://downtownmafia.nl/probleem.png
:cheer:
-
:O serieuss , ben egt wel blij haha.! dit is me eerste lay, ben er apetrots op (A).
En nee ik heb tuts gelezen op internet, dat het allemaal netter is als je het in mappen doet en ook de naam van de layer intypt. dus het is allemaal netjes in mapjes en makkelijk terug vind baar, om eventuele aanpassingen te verichten.!
-
haha, screen staat er al bij, nee ik ben serieus, dit is mijn eerste lay, downtownmafia.nl is door een vriend van me gemaakt.!
ben hier wel ffies mee zoet geweest hoor, maar willen jullie ook
graag, minpunten,pluspunten,eventuele vernderening en waarde willen vertellen... -
ik heb de psd ook, ik zou daar even een screen van maken.!
en erbij zetten, voordat niemand mij gelooft (A).ben namelijk er nog steeds mee bezig.
-
haha alex, ik zou het aanpassen idd nu ik er zelf na kijk
vind ik de lettertypes idd beetje te groot.!maar het is me eerste lay he.
-
Beste.
Ik heb vandaag me eerste layout
gedesignd, en ik vroeg me af wat jullie
er van vonden, het is namelijk voor een
nieuwe project van mij .!graag opbouwende kritiek.!
Cijfer.
Minpunten.
pluspunten.
eventuele aanpassingen.
eventuele waarde.Met vrienden groeten Michael.!
Voor de klikers. http://downtownmafia.nl/downtownmafia.png
-
belangerijkste is, ga rondje mee rijden.!
hoor je getinkel, heel zachtjes, niet kopen.! dan is je cartelkas naar de kl0ote, als je optrekt, maakt die vage bewegingen en vaag geluid, is je krukkast naar de malen.!
met andere woorden.! als die een onbekend geen scooter geluidje maakt. !
Niet kopen..!
Grreetzz.
-
Lancer, van niks naar omerta hoe bedoel je haha.!
-
Beste leden,
aangezien ik op veel fouten en lastig te maken bugs zit met downtownmafia.nl, ben ik vanplan om een inval spel online te gooien tot dtm.nl klaar is voor de beta. ik dacht eraan om een standaart RED criminals script bugs loos te maken snel, en veilig kost 2 dagjes en zo hoopte ik allemaal dat jullie ook eens komen kijken om te zien hoe dit allemaal is begonnen, ik ben vanplan om er geen updates in te doen, iniedergeval wil ik int begin gewoon egt 100% redcriminals lanceeren, om gewoon weer eens te kijken met wat we zijn begonnen en waar we nu zitten.!
lijkt jullie dit een leuk idee? dan ga ik morgen hier per direct mee beginnen en dan laat ik jullie regelmatig nieuws weten over wat ik gedaan heb en wat niet.?
ik zou graag jullie menig willen weten als dit leuk lijkt.!
vergeet niet !! dit is een inval script tot downtownmafia.nl source gereed is om te lanceeren.! dit aangezien omdat ik hier mee van 0 ben begonnen, maar het zelf veel te lang vind duuren vanwegen alle kleine foutjes.!
Groeten, michael yousef.! (a)
-
haha okee, jah sorry, ik ben vandaag beetje aangebrand :P. heb niet egt me beste dagje.! maar ik snap nu wat je zegt (A).
sorry dat ik zo reageerde ;).
en idd, het gaat niet werken, ik heb het even goed nagekeeken, gaat idd niet werken.! dus hier heb je ook niet egt veel aan (A).!
;).
-
@killingdevil: sorry hoor, wis niet dat je zo boos ging reageeren, iedereen maakt foutjes, verander die sql dan lekker in, data100 ofzo...
-
zo uit het hoofd, dit moet werken ;).
PHP
Toon Meer<form method="post"> <table width=100%> <tr> <td class="titel"><b>Je bent vermoord</b> </td> </tr> <tr> <td class="tekst" align="center"> <select name="levend"> <option value="1">Word gratis levend!</option> </select> </td> </tr> <tr> <td class="tekst" align="right"> <input type="submit" name="doen" value="Word levend!"> </td> </tr> </table> </form> <? $sql_check = mysql_query("SELECT vermoord,health,login FROM users WHERE login = '" . $data['login'] . "'"); $sql = mysql_fetch_assoc($sql_check); if($_POST['doen'] && $levend == "1") { mysql_query("UPDATE users SET vermoord='0', health='100' WHERE login = '" . $sql['login'] . "'"); print "Je bent weer levend, succes met spelen!."; } ?>
-
-
-
idd code is wel handig....
-
maak een nieuwe database met:
gebruiksnaam, pagina, tijd,
en verzin wat je nog meer wil.en dan bij elke post van een actie :
bevoorbeeld.
als je op jat een auto drukt, en het lukt of het lukt niet
dat er ook zown soort van regel opslaat in de database.PHPmysql_query("INSERT INTO logs (gebruiksnaam, pagina, tijd) VALUES ('" . $data[gebruiksnaam] . "', '" . $page . "', 'time()') ") or die(mysql_error());
zitten miss wat foutjes in, maar heb het ff snel gedaan ;).
hoop dat je hier wat aan heb (A).