Posts by sysrq

Beste,

ik heb het geprobeert en geprobeert.!
    veeel gelezen op internet over tuts, en nog veel meer, maar ik krijg mijn designe in Internet explorer niet goed.. het lukt me gewoon niet, veel geprobeert met css hacks en nog veeel meer, maar het lukt gewoon niet. kan iemand mij helpen, en dit voor mij probeeren te fixen, ik geef het namelijk op,

In , Firefox,Google chrome,safari, werkt die super, maar in Oprah, en Internet explorer gewoon kutt.

ik ben ten einde raad, kunnen jullie mij helpen...

Link : http://www.downtownmafia.nl/
    Screen Internet explorer : http://downtownmafia.nl/dtm.png

Dank u.

:cheer:

Leuke layout, allen is je header tekst wat blokkerig...

verder in je menu, probeer de tekst wat meer naar links te halen, het staat nu te ver rechts namelijk.

en miss is het leuk, als je main niet aan de rechterkant hebt staan maar aan de linkerkant.?

Bedankt voor het aanbod, maar ik wil het tog egt zelf oplossen.!
    zo leer ik er zelf ook meer van.!

bij mij geeft die in : Fire fox, google chrome, goed beeld, dus alles klopt daar in.! ik zet internet explorer wel ff aan en dan ga ik er verder mee aant werkt bedankt ;).

Citaat van W0utR

Het is niet omdat je CSS/HTML valid is, dat hij werkt in alle browsers!

Als het enkel in IE niet werkt, gaat de "fout" waarschijnlijk wel liggen aan je CSS.

sorry dat wist ik niet, ik ga wel ff lekker in me css rommelen (A).

Citaat van Oceans

[offtopic]Wachtwoord vergeeten is met 1 e[/offtopic]

haha jah sorry, gefixt.

kunnen jullie miss even op de site kijken, en dan vertellen, waar jullie het mee bekijken, en als het dan goed te zien is.?

Bedankt.

Citaat van Raven

Gebruik eens Overal float:left; in de Menu's en Content

Want zoals ik het nu zie vergeet je het wel eens (xD)

doe je ogen open, dat staat er namelijk al.8-)

Beste,

Ik heb eindelijk me eerste basing af van me eigen design, maar nu heb ik een vraag, hoe krijg ik mijn lay nu ook crossbrowser.?

link: http://downtownmafia.nl/

ik heb deze lay gebased in Google chrome,
    maar op Internet explorer, is die totaal niet mooi, hoe krijg ik em nu over netjes.?

Kan iemand mij hier mee helpen (A).

kunnen jullie miss even op de site kijken, en dan vertellen, waar jullie het mee bekijken, en als het dan goed te zien is ofniet.?

Bedankt.

Gefeliciteerd! Geen fouten gevonden.

Dit document is gevalideerd als CSS versie 2.1 !

Om uw lezers te laten zien dat u de moeite heeft genomen om een interoperabele webpagina te maken, kunt u dit pictogram op elke gevalideerde pagina plaatsen. Hier is de HTML code die u kunt gebruiken om dit pictogram aan uw webpagina toe te voegen:

maar nog steeds is het niet overal mooi, licht dit aan me div page.? wand aan me css kan het blijkbaar niet liggen.

[offtopic]lees gewoon paar tuts, zo heb ik ook gedaan, me eerste basing project . check link, http://downtownmafia.nl/ alles staat netjes en mooi, ben er nog mee bezig. maar serieus lees gewoon veel tuts en leer eerst css uit je hoofd, dan ist simpel, wand als je niet weer hoe je een achtergrond moet instellen, heb je nog een verre weg te gaan... Tutsss...[/offtopic]

[offtopic] @ wouter, ik vind tog wel dat je wat meer respect moet geven over het punt dat die kleuren blind is, dat is namelijk geen gein.! je zult het zelf ma moeten hebben.! dus wat je net zij over geen excuus vind ik bullshitt.. meer respect, dat zou mooier zijn.[/offtopic]

nou kijk, standaart is bijna altijd elke lettertype die je gebruikt voor op je website, arial od anders, snapje. maar ik wil voor in me titel geen arial of san-serif hebben, ik wil een aparte lettertype voor allen in me titel van me content, maar ik weet niet hoe ik een aparte lettertype die ik op de pc heb staan, in mijn css krijg voor in me website.. als jullie me niet snappen, hier foto van hoe ik het wil hebben.

Beste,

Ik ben bezig met me eerste .psd file te basen voor mijn project, tot nu aan toe gaat het nog goed, al ben ik er al nu ong 1 dag mee bezig :$,

maar het probleempje is waar ik niet uitkom ,
    in mijn content heb ik een titel bar, en jah de tekst daarop wil ik niet standaart arial hebben of sans-serif of dergelijke, ik wil een font gebruiken die ik op mijn pc heb staan, nu vraag ik me af, hoe krijg ik dat in mijn css, ik ben continu tuts aant lezen over basing enal, en nu ben ik zover met alles, behalven hier kom ik niet uit.? kunnen jullie me helpen ;).

Dank u,

voorbeeld wat ik wil hebben + mijn lay.

http://www.flexwebgaming.downtownmafia.nl/

Citaat van Nickah

1 layout:
    Niet echt een crime layout, aparte kleuren.
    6/10

2 layout:
    Mooie layout, toppie. Ik vind alleen die rode letters in de hoek niet echt mooi ;).
    9/10

ze zijn allebij niet voor een crime spel.!

het een het zelfde idee als mijn maffia & de mafia layouts gaan er totaal anders uit zien.! dit is een nieuw project.!

ohh, kunnen jullie er mischien ook bij zetten, wat er niet mooi aan is dan... wand ik zelf ben er verlieft op (L) haha.

ik zoek ook nog iemand die deze lay voor me wilt slicen en basen....