Posts by sysrq

oke..

maar miss is het handig, om 'voorbeeld' 50% doorzichtiger te maken, zodat leden jouw design beter kunnen beoordelen, wand nu zie je er namelijk niks van, tis allen een tip.
    :cheer:

ik vind em nu, niks meer, en idd allen het mannetje in de header mooi haha, en trouwens deze lay komt me erg bekend voor...
    volgens mij had cass er ook zo een gemaakt, weet allen niet zekker, kan het verkeert hebben

Okee, bedankt voor de positiefe reactie's.
    ik zou de vlek iets meer laten verdwijnen in de bg,
    zodat die wat minder opvalt, het is een site dat een beetje de style en mode van de jeugt hebt, en ik vond zoiets er wel leuk bij staan, anders ist zo kaal, plus tis gewoon een beetje funkie layout haha.

ik vind em wel wat hebben, leuke lay heb nog niet zoiets gezien, dus in MIJN ogen uniek, verder zoals hierboven aangegeven de kleuren die je gebruikt vind ik niet egt passend bij de lay,
    en idd het linker menu vind ik ook niks, beetje aparte style,
    maar verders leuk.

pluspunten: layout (uniek uiterlijk), en de opbouw.
    minpunten: kleuren,linker menu.
    cijfer: 4/10.
    conclussie: pas het kleuren schema aan + het linker menu, en het ziet er al heel wat leuker uit, wand ik vind em verder leuk.

voor je eerste lay ist goed, maar ik vind tog wel dat de content zeeeeer irritant is, het past niet bij de lay dat witte vlak, doe daar wat mee, beetje de bg overnemen in de content, of iets in die buurt... maar dar witte vind ik niks, ( mijn mening )

verder geef ik het een 6 ;)
    met de minpunten : content.
    en iets vergeeten, dat icoontje van die soldaat,
    dat vind ik zelf ook helemaal niks en er totaal niet bij staan, verwerk em anders in de lay, en niet zo klap erop geplakt, is namelijk niet mooi.

Beste.

Ik heb een portfolio/service site gedesign't
    dit word mijn portfolio layout, ik vroeg me af wat jullie er van vinden,

Flexwebgaming word mijn portfolio site & waar ik extra service ga geven aan leden die een spel of dergelijke willen hebben, plus ga ik ook website's designe voor een lage prijs, psd + sliced crossbrowser.. & wil ik in de toekomst meerdere doeleinde's berijken...

wat vinden jullie ervan, dit is het eerste ontwerp van de site.

voor de klikkers: http://downtownmafia.nl/portfolio.png

er staat nu een nieuw design op, okee tis wel de zelfde, behalven heb ik deze aangepast, naar de reactie's hieronder, ik vind zelf ook dat het zonder de vlek mooier staat, plus een paar kleine aanpassingen , wat vinden jullie ervan.?

Citaat van larsisgoed9

sysrq,

Heey, woon je ook in Nijkerk?
    Shalom die kende ik ja, nooit iets gehad maar wel veel dingen over gehoord ;)

Lars

heej lars, ne eik woon zelf niet in nijkerk, maar me vader had daar de zaak shalom gekocht, hebben we 3 jaar lang gehad, mijn vrinding woont daar, ik ga er vanaaf weer heen blijf bij haar slapen (A) hehe, woon jij wel in nijkerk.?

Cass, en nee dat kost niet 250 eurotjuhs, als je ebetje goede kwalitiet wilt, dus niet dat vieze langee lappige harde doner, betaal je simpel per kilo 6 a 7 kilo, en dat maakt dus per 50 kilo hmm.. van 6 euro, 300 euro, en die wij gebruikte was 6,30 dus reken maar uit. (A) maar dan heb je wel een groote dikke rol he haha, en tiss heeerlijk haha.

Druk op dat vierhoekje, in het menu link bij photoshop,
    en hou die 1 sec ingedrukt dan krijg je meer opties, en dan de ronde type aanklikken en tatatatatataaaaaaaaa een ronde 4 hoekje (A).

Alstuuu.... +o(
    :slotje:

Doner kan je niet kopen in de winkel, en al helemaal niet in de winkel.:O. mijn vader heeft een shoarma zaak gehad in nijkerk, genaamd Shalom. 3x op rij de beste van de veleuwe, en ik kan je verzekeren, doner gaat niet per kilo, dat gaat namelijk per bestelling bij groote vlees groothandel, dus per 50 kilo (A).

tenzij je egt honger hebt moet je even snel kvk aan maken voor dat :P. haha

Beste,

is er een mogelijkheid, dat je de
    code : ?p=hoofdpagina nog kan afkorten, ik bedoel hiermee dus, dat je in de plaats van,
    ?p=hoofdpagina, allen hoofdpagina & dus de ?p= niet.

ik weet dat je dit ook kan oplossen door midden , de linker menu te includen, en de rechter menu. en dat je content gewoon tekst is, maar dat wil ik dus niet... ik heb me index geheel 1 gescript...

iemand.?

allebij super bedankt. nu kan ik eindelijk, aan de scripting gaan beginnen,!

waren namelijk allebij kleine domme foutjes, goed dat jullie me er op hebben geweezen.!

had bijna een designer ingehuurd, om dat te fixen :O.haha

whoooooooohooooooooooooooooooooooooo
    superrrrrrr omgg, ik ben doommmmm damzz...
    het is gelukttt...

Lancer, bedankttttttttt... dat was ook egt een domme fout, dat ik dat niet zag j0h, miss door al die stress en agressie haha.

@ tolunay, jah idd , dat zag ik egt over het hoofd, superr tnxxx...

het is gewoon geluktt... hij is nu eindelijkk crossbrowserr :O..

en dit is me eerste basing + 3e .psd file zelf gedisgne'd damzz.. ben egt zo blij...

Tnxx superr ;).

Als je alles zelf script, dan kijk je gewoon alles na als alles veilig is, en jahwel, bijna alles gaat nu via Injection's.

dus het beste is, om alles wat je maakt 1x extra na te kijken, en uitteraad aan het einde van de race, zelf te testen.