Posts by sysrq

en nee geen aparte manier van slicen, de lay werkt optimaal goed in elke browser, behalven me footer die gaat plakken aan me content, terwijl ik die juist continu aan de onderkant van de page wil hebben staan, ookal staat er weinig in de content.

en dit gaat anders niet automatisch hoor, nog nooit gezien dan een div zo opeens vanzelf aan de onderkant van de pagina geladen word eerder aan de bovenkant...

beste,

ik vroeg me af, hoe krijg ik een footer die continu tegen de onderkant van de pagina is geplakt, zelfs als er weinig tekst enal in staan, dat de footer tog nog onderaan de pagina staat...

ik krijg dat namelijk niet goed in me css.

:cheer:

koop gewoon een gold 4,
    heb ik ook, zijn de beste autos,
    harstike sterk dus gaan nooit kapot.
    plus ze zijn vetjes ;).

ik vraag me af, hoezo gebruik je zoveeel divs voor zown simpele lay.? als ik naar je bron kijk zie ik een helepagina vol divs staan terwijl het zown simpele lay is.?

dan moet je een soort van animatie maken met photoshop met meerdere layers, die om de zoveel seconden worden verandert, en dan later opslaan als .gif bestand.

beste,

ik heb een vraag, ik zit al heel lang met het idee een soort van mijnmaffia te maken, behalven de mijn maffia van nu is gaar, te veel opties en gewoon te standaart, ik vroeg me nu af, hoe je zoiets maakt... ik kan er namelijk niet opkomen, dat je je aanmeld op een hoofd site, en dan later ergens anders je spel hebt en jij zelf ook leden kan fixen, zou graag allen wat richtlijnen willen weten, verder de scripting enzo dat doe ik allemaal zelf dus dat is goed...

iemand die wat weet.?

ik rank elke 1 min met een level, super chill xd.

beter ga je eerst eens je source nakijken, wand het idee is super ;). behalven erg slechte source, bijna niks klopt...
    beter ga je nog niet promoten.. maar eerst elke script
    een voor een nakijken en herscripten of bewerken...
    dit word niks zo.

niet slecht bedoelt hoor, wand verder wens ik je het beste.

Dan zoek je vast een cms file.

dat is een programma, waarmee je je hele site opbouwt en vanaf 1 pagina je hele site kunt onderhouden, deze zijn gratis op het net verkrijg baar in diverse catogrie'n,
    en er zijn vast genoeg mensen op cp die er zelf een hebben gemaakt, en een aan jouw willen verkopen voor een xxx bedrag.

keuzes zat ;).

suc6 verder.

Kabhi Haan Kabhi Na - The Bilz & Kashif
    http://www.youtube.com/watch?v=wgyRU6nBm3o

The Bilz & Kashif - On the Dancefloor
    http://www.youtube.com/watch?v=vJlAcdzhjhM

The Bilz & Kashif - Against All Odds
    http://www.youtube.com/watch?v=tQVdsR_8-OE

Dj Luciano - Lucenzo feat. Big Ali - Vem dançar Kuduro(Darbuka remix)
    http://www.youtube.com/watch?v=F9UWJwx6Kss

Deze soort muziek hou ik van, en uiteraad R&B, House, Regga voor als ik een joint ga roken.

en verders buitenlands muziek, dat een lekkere feest style geeft zoals me laatste nummer ;).

@ guitar,

haha, jah zie het nu pas, zou ik zo even veranderen,
    will je miss ook de rate invullen.

@ insaneflame,

bedankt. alles wat ik gebruik is standaart van photoshop, behalven de background van de content, dus lettertype zit er standaart in.

naam is: Franklin gothic heavy
    en wil jij ook miss de rate invullen.

je kan dit ook doen in photoshop, dmv de slice tool,

selecteer elke foto die je gesliced wilt hebben en dan opslaan voor web & device ..

volgens mij was dat het.

Citaat van mattie1992

maar dat is toch niet nodig als hij gebased op mijn site staat?

daar heb je gelijk in ja, maar je hebt hier op cp een screen ervan staan..? hoezo staat die hier met dat voorbeeld erop.? bedoel niemand zou em jatten hoor, plus niet iedereen heeft zin om te klikken naar de based versie.?

Ben je miss op je achterhoofd gevallen ofzo.?
    whahahahaha 69 cent voor een kapsalon met btw whahahaha. jij bent grappig, en trouwenss dat wat jannic zij was geen eens donor xd, dat is kippppp lezennn banaaaan, egte doner komt uit egypte en dat is geeen troep (A), dat maken ze in nl jah. damzz hoezo praat je over iets mee als je er geen ervaring me hebt.

we hebben zelf 3 jaar lang een grill room zaak gehad MET doner,

banaan.:cheer: