Doe rechtermuisklik op een software die je wilt installeren en druk op uitvoeren als administrator.
Misschien heb je geen rechten om iets te installeren.
Posts by stark021
-
-
Kijk of je firewall java niet blokkeerd?
-
-
Ik durf te wedden dat de mensen die bij BREIN werken ook illegale dingen downloaden.
R.I.P. TPB :((
-
Filetext finder 1.0 dit is hem denk ik tenminste.
-
Het ziet er mooi uit maar idd kaal, misschien dat je rechts je projecten kan doen?
-
-
Heb al een week CS5 en ben er wel tevreden mee, vooral de contant aware fill vind ik een geniale toevoeging aan photoshop.
-
Echt vreselijk, ik vind het zielig voor de families van de overledenen.:((:((
-
Klacht indienen?
Het is wel mogelijk maar je moet wel kunnen bewijzen dat jij de website hebt gemaakt. -
Citaat
Volgens Alexa stond de website in januari 2010 op plaats 98 van drukstbezochte websites ter wereld, en in de lijst van drukstbezochte websites uit Nederland op plaats 39.
Dit zegt al genoeg van waarom TPB gepakt wordt.Maar hun acties zijn toch nutteloos want als TPB verwijderd wordt dan zijn er nog duizend andere torrent sites.
-
-
-
-
-
Voor je begin design is het goed maar dat ''bevel and emboss'' op het character is niet echt mooit.
6/10
-
Napoleon! en die coca cola snoepjes en alle snoepjes die zuur zijn.
-
neem bb, ik heb de 3Gs en vind het kut dat alles via itunes moet.
-
zuipen en naar lekkere vrouwen kijken
-
Ik doe momenteel Havo met als profiel Economie en maatschappij waar ik eigenlijk wel spijt van heb omdat de komende 20 jaar techniek belangerijker wordt en economie toch al naar de kloten is, na de Havo ga ik het naar het HBO.
Eerst wilde ik na het Havo naar het VWO doorstromen maar daar heb ik geen zin in.