Citaat van FerhatRPromoot op grotere site's, zoek een promoter.
Dit dus.
[offtopic]Even nog 1 tip, spam bijvoorbeeld niet op grote sites met je website. Dat zie ik wel paar mensen van hier wel doen.[/offtopic]
Citaat van FerhatRPromoot op grotere site's, zoek een promoter.
Dit dus.
[offtopic]Even nog 1 tip, spam bijvoorbeeld niet op grote sites met je website. Dat zie ik wel paar mensen van hier wel doen.[/offtopic]
1. Pele
2. Lionel Messi.
3. Wayne Rooney.
Mag ik vragen waarom game-play.eu nog een beschikbaar domein is bij transip en mijndomein? terwijl u het nog wilt verkopen.
Allemaal fanboys :p
Kijk naar de games! Welke games vind je beter dan ga je voor de console dat die games heeft.
Neem Intel Core i7 950 voor 250 euro ongeveer, maar dan moet je wel de moederbord vervangen als die geen i7 ondersteunt.
OF als je genoeg geld hebt kan je de nieuwe 6 core kopen.
<?php include (ABSPATH . '/wp-content/plugins/featured-content-gallery/gallery.php'); ?>
Was bezig met het uittesten van een paar plugins van wordpress.
bij mij werkt het gewoon, op de iphone.
Misschien heb je iets geinstalleerd waardoor windows live messenger crashed. Probeer die software die je hebt geinstalleerd te verwijderen.
en misschien werkt dit:
Zet je antivirus uit en probeer dan windows live messenger op te starten.
Ik vind het wel overzichtelijk uitzien. Maar die navigatie bar/menu boven vind ik te groot.
cijfer: 7/10
Misschien leuk om ''nieuwste verhalen'' bij te doen van bijvoorbeeld mensen die hun ware liefde hebben gevonden via de website XD.
Mijn favoriete oldskool tracks:
Johnny Cash - Ring Of Fire
John Lee Hooker - Boom Boom
En 1 van de mooiste liedjes ooit:
Johnny Cash - Hurt.
http://www.youtube.com/watch?v=o22eIJDtKho
Tonnyn dit is je zoveelste topic over private servers en elke keer werd gesloten dus waarom denk je dat je het weer kan vragen?
:slotje:
Private Servers zijn illegaal
[offtopic]@FerhatR
Het is pas zijn 38ste bericht XD.[/offtopic]
Malware wordt gedetecteerd, doe er wat aan.
Ik zou zeggen doe een paar tutorials voor het maken van layouts.
Voor de rest vind ik hem zwaar lelijk maar vooral veel oefenen.
Cijfer: 8/10
Pluspunten: Idee, uitwerking, indeling
Minpunten: Login Box, Bloed
Commentaar: Verbeter de dingen bij mijn minpunten dan vind ik het beter.
E.v.t waarde: 10
En nog iets, voor die achtergrond moet je Activision mailen want Activision is de uitgever van modern warfare XD en niet EA.
Ja, goed idee.
Maar mensen maken dan een account om alleen die artikel te bekijken en dan loggen ze nooit meer in. (niet allemaal hoor maar de meeste wel).
Rotterdam, Zuid-Holland.
WordPress 2.8.4