Posts by stark021

Ik wilde eigenlijk niets verwijderen maar heb het toch maar gedaan.
    Via de Adminpaneel + FTP heb ik alle bestanden verwijderd en de style opnieuw geupload.
    Dus opgelost.

Maar heeft iemand misschien een ander alternatief ipv alles te verwijderen? Zodat ik dat kan doen de volgende keer ipv alles te verwijderen.

Probleem:
    De header van mijn forum is weg.

Wat heb ik gedaan?:
    Ik had in de .CSS de link naar de header veranderd van .jpg naar .png en toen opgeslagen. Toen was de header opeens weg daarna had ik de .png teruggezet naar .jpg en nu is de header er nog steeds niet.

Mijn .css bestand:

Wie o wie kan mij helpen?

Citaat van r-mulder

@Markisoke,

Ik zal zeker eens langskomen!!

Toch raad ik jullie aan om geen Webspell te gebruiken,
    er zijn veel mensen die alleen op zoek zijn naar site's die gebruik maken van Webspell om zo de boel vol te spammen..

Clantiger is beter.

Voor de mensen die het voor de pc gaan kopen:
    http://tinyurl.com/34a4b4y

Citaat van JoeyB1996

Ik zou zeggen vraag het eventjes aan de eigenaar;)

Ik heb de header vervangen met door mij zelf gemaakt foto en nu hoeft de koper het ook niet meer te vervangen.

Vanaf nu graag verder met de verkoop, vragen en opmerkingen via PM.

Waarom denk je dat de website online is? Als alles wat daar staat echt was dan werd de website direct offline gezet door de Amerikaanse regering.

Voorbeeld:

Voor de klikkers

Minimum bod: 4 euro.
    Op bieden met: 50 cent.
    Buy-Now: 7.50 euro.

Betaalmogelijkheden:
    Paypal alleen.

Let op: U ontvangt alleen de PSD van wat u ziet, verder is dit geen check topic dus alleen bieden als u het echt wilt kopen.

Veiling is afgelopen 24 uur na het laatste bod, behalve als er geboden wordt op de buy-now, dan is de veiling direct klaar.

Het wordt maar 1 keer verkocht en u krijgt alle rechten.

Update:
    *Header* vervangen door mijn eigen stock en hoeft daarom ook niet veranderd te worden na dat u het heeft gekocht.

Mag gesloten worden :slotje:

Citaat van wit007

Ik heb perfecte verbinding.

Van de voordeur tot aan de zolder he, heb zelf een normale 360 dus met kabel.

wit007
    Wat is de afstand van je 360 tot aan je router?

[offtopic]Mensen hou op met: Koop een PS3, laat hem zelf beslissen[/offtopic]

Ontopic:

Het moet gewoon werken hoor, maar twijfel of het echt perfect gaat werken, ik denk dat de verbinding dan wel zwak is.

-Mafia sites waarvan de eigenaren op andere mafia spellen reclame maken zonder toestemming.

-google, het is niet echt dat ik de website heel erg irritant vind maar ik typ altijd als ik een browser opstart: Google.nl, gewoon een gewoonte maar wel irritantXD.

-Klikhierniet

-websites met te veel ads erop en die automatisch het filmpje in de ad afspelen.

-Youtube, ze hebben bij sommige filmpjes reclame aan het begin en dat vind ik echt irritant van youtube en ook die copyright.