Afbeelding bron livelylabs.
Als je iets post dan moet je links onder zoals aangegeven in het plaatje, een afbeelding zetten van 480 x 300.
Afbeelding bron livelylabs.
Als je iets post dan moet je links onder zoals aangegeven in het plaatje, een afbeelding zetten van 480 x 300.
Dat featured content plaatje krijg als je een nieuwe post maakt en een plaatje instelt.
Setting the Featured Thumbnail:
Go to the post
At the bottom right part of the post page (below ?Post Tags?) set the ?Featured Image? (with at least width: 480px and height: 300px)
Save or Update Post.
Welke source gebruik je?
Heb je de .sql/query geimport bij phpmyadmin?
En wat voor error krijg je?
Weet je zeker dat je dit ook als username voor de database had? a4757316_data
Server Name server27.000webhost.com
Zoiets is het, je moet rechts kijken bij Account information.
Dubstep, Hiphop, soms country: Johnny Cash.
Dubstep en Hiphop luister ik omdat ik het vet vind.
Johnny Cash weet ik eigenlijk niet, misschien komt het door de sterke lyrics maar misschien ook door de unieke stem van Johnny Cash.
Neem Fraps, werkt goed en je kan je frame rate ook zien, tevens neemt fraps ook het geluid op.
Voor de xbox en Playstation 3 raad ik je aan om een capture card te kopen of dazzle.
Voor het bewerken van je video reviews kan je: Final cut pro, media composer, After Effects of Sony Vegas gebruiken.
Citaat van A.BijlsmaIk keek bij eenmanszaak koste iets van 47 euro
Klopt, dat zag ik ook.
mega jump is echt geniaal, modern combat 2 ook en real football 2011.
Ik vind het niet zo mooi sorry.
Volg wat tutorials:
http://sixrevisions.com/web_de…hop-web-layout-tutorials/
Beste CPers,
Ik krijg de hele tijd een 403 error als ik in mn parent directory wil gaan. Ik heb geen index.html omdat ik de mappen/bestanden gewoon via mn browser wil zien.
Dit is de error:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at ******.nl Port 80
Google en de zoekfunctie heb ik al gebruikt, ik snap niet wat de probleem is.
Ik host bij versio.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
[offtopic]Je naam komt me bekent voor op mw.[/offtopic]
-Knip- Moderator verwijder dit, ik had niet gezien dat hij het over criminolz had.
Als je nou de accu eruit haalt en hem gewoon aanzet met stroom via de stopcontact.
Blijft hij dan wel aan of gaat hij weer uit?
Misschien is er iets mis met je hardeschijf?
Niets, want kan er vrij weinig wat aan doen.
Wat zou jij doen als je ??n regel op cp mocht veranderen?
Dan zou ik ervoor zorgen dat ik langer god bleef.
Wat zou je doen als jij de enige man op aarde was of enige vrouw op aarde was?
Als je de naam van je geluidskaart weet of de ingebouwde geluidskaart dan kan je naar de drivers zoeken.
Of probeer een bios update (als dat mogelijk is bij een Hackint0sh)
Je kan ook gewoon neppe .ctt bestanden maken, maar hiermee wil jij gewoon een mail lijst waar jij jouw website naar toe wilt sturen via msn invite.
Als je deze theme bedoelt, dan zou ik het maar snel afhalen want het is illegaal.