Probeer het te herstellen via iTunes.
Posts by stark021
-
-
Mijn grootte voorbeeld is toch wel de GeoHot, hij was de eerste die de iphone jailbreakte, hij was de eerste die de PS3 hackte.
-
Ik vind de schaduw bij die navigatiebalk niet zo mooi.
-
[offtopic]Hallo criminalspoint ik ben bezig met time2kill een beetje beter te maken en wat bugs aan het weghalen + een nieuwe layout en ik wou vragen welke bugs die had kunnen jullie er een paar opnoemen?
Je wilt bugs weghalen maar het enige wat jij doet is de leden op CP jouw bugs laten oplossen. Het is beter dat je het zelf eerst probeert want daar leer je van[/offtopic]
-
Haal die 3 vectors weg dan is het mooier.
-
Ik denk het wel, je kan er denk ik wel een forum inbouwen.
-
Ik vind Arthemia wel een mooi thema, ik vind het ook wel passend als je een paar aanpassingen eraan doet.
-
bboy
Op vrijdag 4 december is Umaga overleden op 36 jarige leeftijd. Umaga is overleden aan een hartaanval. Hij werd thuis bewusteloos gevonden door zijn vrouw. De worstelaar was pas terug van een tournee met Hulk Hogan.Ze zijn geen boksers maar worstelaars.
Ik vind WWE wel vet maar veelste nep.
-
De i7, je hebt meer aan een quad-core dan een dual-core. Qua videokaarten maakt het niet zoveel uit, die 512mb is al krachtig genoeg.
-
En 700? Dat alleen de eigenaar kan lezen schrijven en uitvoeren.
-
Via realplayer het filmpje downloaden en dan converten naar mp3.
-
-
Citaat van Kurene
Ik had het zelfde probleem ..
Alles sloot af bij mij onderanderen ook explorer.exe.
Met veilige modus starten & systeem herstel doen
:slotje: -
Dat lukt niet omdat alle iconen + start + talkbalk verdwijnen als explorer.exe verdwijnt.
-
Heb ik al geprobeerd maar ik kreeg een blauwe scherm.
-
Wie kan mij helpen? De proces van explorer.exe verdwijnt automatisch nadat ik windows heb opgestart.
Een nieuwe explorer.exe proces starten lukt ook niet omdat het toch weer verdwijnt.
Wat mij verder aan de taakbeheer opvalt is dat er 2 csrss.exe processen zijn.
Ik wil windows niet herinstalleren.
Laptop: Sony Vaio.
Nou ja, ik heb ook iets gemaakt.
http://i51.tinypic.com/8yc2eo.pngAls je het wilt dan krijg je enkel de .psd van wat je ziet.
In het blauw: http://i56.tinypic.com/35bdwdj.png
5 euro.
-
Windows 7>> Rechtermuisklik op dat icoon en dan probleem oplossen, meestal werkt dat.
Of zet je router eens uit voor 5 minuten en zet hem dan weer aan.
-
Als je 2 menu's bijvoorbeeld hebt gemaakt, en je wilt dat 1 daarvan in een dropdown box van de ander komt dan moet je die menu slepen onder die andere menu.
Voorbeeld:
Afbeelding bron: Throwingabrick. -
Dan moet je denk ik een category kiezen in de opties van de thema.