Posts by stark021

Citaat van L.Groot

Dat was idd vroeger zo bij de oude Hotmail, de term die veel mensen nog steeds gebruiken. Tegenwoordig is het Windows Live? Mail of kortweg Live Mail. Vroeger werd je account na ik dacht 3 maanden inactiviteit verwijderd, dit is nu allang opgeheven. Als je het 100% zeker wilt weten zou ik gewoon Microsoft opbellen, is volgens mij gewoon een netnummer en dan weet je het zeker.

Nu weet ik dat je het gewoon kan sluiten en dat is wat ik wil en na 270 dagen wordt het verwijderd.

Maar ik ben bang dat mensen misbruik maken van de de email adres want na die 270 dagen wordt het weer beschikbaar om het te registreren.

Ik heb mijn paypal accounts verwijderd zodat daar geen misbruik gemaakt kan worden.

Maar nu heb ik bijvoorbeeld accounts op Ijji en steam, steam kan je niet verwijderen als er games op staan. Daar heb ik alleen Portal en Half life op beide gratis. Maar ik ben erg bang dat mensen wachtwoord vergeten doen bij steam oid. en daardoor toegang krijgen tot het steam account en daardoor dingen kopen. Maar ik heb geen creditcard gegevens of bankgegevens bij steam. Dus denk ik zelf dat het niet erg veel uitmaakt als ze toegang krijgen tot de steam account:
    Dus mijn vraag: Kan er nog dingen worden gekocht waardoor ik een factuur krijg? ik heb geen bankgegevens ingevuld en ook geen adres.

Zelfde geldt voor andere websites met games, misschien heb ik bij sommige mijn adres ingevuld maar zeker geen bankgegevens. Maar kunnen er dingen worden gekocht waardoor ik de schuld krijg? of is dat ook niet mogelijk?

Bij de emails dat ik wil verwijderen heb ik 100% zeker geen bankgegevens ingevuld, maar adres denk ik wel maar niet bij alle websites. Dus is dat erg als iemand mijn email later registreert? En kunnen ze dingen kopen? of is dat niet mogelijk zonder mijn bankgegevens?

Citaat van az

@stark ik dacht dat na een tijdje inactiviteit hij onactief wordt als je hem dan weer wilt gebruiken kun je hem weer activeren nog nooit gehoord dat ie wordt verwijderd:O

Zo een oud email van mij werd verwijderd, omdat ik tijden niet had ingelogd.

Maar kan iemand mijn vragen beantwoorden?

Maar na tijdje inactiviteit wordt het toch ook verwijderd?
    Dus nog steeds geldt mijn vraag: Geeft dat problemen? en geeft dat problemen met verwijderde paypal accounts?

EDIT: toevoeging.

Ik heb nergens mijn bankrekening nummer of creditcard nummer ingevoerd. Dus ik kan ook niet bijvoorbeeld een factuur krijgen of een opeenstaand rekening voor iets wat ik niet heb gekocht maar wat iemand anders heeft gedaan?
    Bijvoorbeeld een steamaccount, daar heb ik 3 accounts. Ik kan ze niet verwijderen maar ik heb daar ook geen bankrekening nummer aan toegevoegd of een creditcard nummer. Dus als iemand mijn email ooit gaat registreren en hij komt op een steam account? Dan kan hij toch niet dingen kopen waarvan ik de kosten krijg?

Beste leden,

Ik wil mijn hotmail account verwijderen maar ik heb echt geen idee waar ik met mn hotmail heb geregistreerd.

Maar ik wil toch mijn hotmail account verwijderen, maar ik heb gelezen dat je hotmail weer beschikbaar wordt voor andere mensen...

Is dat bijvoorbeeld een probleem? Als ik een hotmail verwijder en andere mensen gaan het registreren, waardoor ze bijvoorbeeld wachtwoord vergeten kunnen doen op bepaalde sites?

Ik weet dat ik paypal accounts had op een paar mails maar die paypal accounts heb ik verwijderd via paypal zelf. Dus mijn andere vraag is: geeft dat geen problemen meer?

Tip voor de volgende keer: neem een SSD, ze zijn best duur en ook niet 1 terabyte, maar ze zijn echt wel sneller met lezen.

Als alles gewoon normaal werkt dan kan je gewoon via start > systeem herstel

Maar als explorer.exe al crasht als je bijvoorbeeld op start drukt dan moet je naar veilige modus en dan systeem herstel. Dat werkte ook bij mij.

Als je een uitspreekbaar 4 letter domein hebt dan is dat meer waar dan een domein die fdjh heet. Correct me if I'm wrong :)

voor de rest ben ik het eeins met Nillas.

Citaat van Joshua

jgdonleach & FreakALeak
    ik heb een scheidsrechterscursus gedaan en daar leer je dat je de man niet eens hoeft te raken zoals in deze situatie ook niet het geval is geweest. De hevige snelheid en het gestrekte been is al genoeg voor een rode prent aangezien de gezondheid van Alves hier duidelijk in gevaar kan komen.

Ik gun Barcelona maar dat showtje van Alves was niet nodig geweest nu denkt iedereen dat hij faket.

Klopt, bedankt.
    Ik had zelf al gegoogled maar kon er vrij weinig tot niets over vinden, misschien komt het door de keywords die ik heb gebruikt maar ja bedankt. :slotje:

jgdonleach even testen

Edit:
    Nou heb ik ze ondertekend:

Maar ik zit met nog een probleem. Ik had per ongeluk twee keer op opzeggen gedrukt bij een domein dus hij staat er twee keer, één keer ondertekent en één keer niet ondertekent. Is dat een probleem of maakt dat niet uit?

En nu staan ze wel bij de ondertekende vakje maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ze opgezegt worden?

Weet jij misschien hoe dit te werk gaat?
    Want er staat rechtsboven wel een vakje met handtekening waar ik digitaal kan tekenen. Maar ik snap er eigenlijk niets van.

Beste CPers,

Ik wil graag mijn domeinnamen opzeggen bij transip maar daarbij moet ik een handtekening zetten maar ik heb nooit een handtekening gezet bij transip dus ik weet niet wat ik moet doen.
    Zijn er andere mogelijkheden om die domeinnamen op te zeggen?

Ik wil graag een succesvol site hebben en dat gaat niet in 1 2 3, want ik moet er voor bikkelen, haha xD Ik heb al plannen voor een nieuwe site, een ontwerpbureau voor posters, visitekaartjes en nog korte films monteren en videogame montage's maken op request.
    Omdat allemaal goed te kunnen promoten, kan ik die coupons best goed gebruiken.

EDIT: Never mind, ik hoef het niet meer :)
    reactie kan verwijderd worden.

Ik vind dat mijnmaffia spellen eigenlijk niets waard zijn omdat er echt 124.651 mijnmaffia spellen zijn.

Als je bezoekers zelf terugkomen op je site dan gok ik op zo een 20 ~ 30 euro.

Er is inderdaad een admin systeem in Wordpress. Tevens kunt je extra accounts maken zoals: Redacteur, Auteur, Schrijver, Beheerder en Abonnee.

eeyk dat is Lorem Ipsum, tekst om je layout even op te vullen.

Het is een beetje te druk, ik vind het niet echt op een game nieuws site lijken.
    Misschien inspiratie op doen van andere websites, maar niet rippen ofzo.

Cijfer: 6.

[offtopic]Een beetje, je eigen host promoten xD, jgdonleach[/offtopic]
    Beste Service:WJSolutions, aangezien ik veel positieve reacties op CP erover zie dan denk ik wel dat het de beste service is..
    Goedkoopste:Versio
    Favoriet van mij:Versio
    Meest gebruikte:Versio