Citaat van L.GrootDat was idd vroeger zo bij de oude Hotmail, de term die veel mensen nog steeds gebruiken. Tegenwoordig is het Windows Live? Mail of kortweg Live Mail. Vroeger werd je account na ik dacht 3 maanden inactiviteit verwijderd, dit is nu allang opgeheven. Als je het 100% zeker wilt weten zou ik gewoon Microsoft opbellen, is volgens mij gewoon een netnummer en dan weet je het zeker.
Nu weet ik dat je het gewoon kan sluiten en dat is wat ik wil en na 270 dagen wordt het verwijderd.
Maar ik ben bang dat mensen misbruik maken van de de email adres want na die 270 dagen wordt het weer beschikbaar om het te registreren.
Ik heb mijn paypal accounts verwijderd zodat daar geen misbruik gemaakt kan worden.
Maar nu heb ik bijvoorbeeld accounts op Ijji en steam, steam kan je niet verwijderen als er games op staan. Daar heb ik alleen Portal en Half life op beide gratis. Maar ik ben erg bang dat mensen wachtwoord vergeten doen bij steam oid. en daardoor toegang krijgen tot het steam account en daardoor dingen kopen. Maar ik heb geen creditcard gegevens of bankgegevens bij steam. Dus denk ik zelf dat het niet erg veel uitmaakt als ze toegang krijgen tot de steam account:
Dus mijn vraag: Kan er nog dingen worden gekocht waardoor ik een factuur krijg? ik heb geen bankgegevens ingevuld en ook geen adres.
Zelfde geldt voor andere websites met games, misschien heb ik bij sommige mijn adres ingevuld maar zeker geen bankgegevens. Maar kunnen er dingen worden gekocht waardoor ik de schuld krijg? of is dat ook niet mogelijk?
Bij de emails dat ik wil verwijderen heb ik 100% zeker geen bankgegevens ingevuld, maar adres denk ik wel maar niet bij alle websites. Dus is dat erg als iemand mijn email later registreert? En kunnen ze dingen kopen? of is dat niet mogelijk zonder mijn bankgegevens?