Posts by pb88

ik heb de script verder niet veranderd eergister had ik dit probleem nog niet. beetje vaag dat er nu opeens een prob is.
    weet iemand een oplossing hiervoor

ik heb mijn pc geformateerd en opnieuw wamp server geinstalleerd en mijn site erop gezet en nou krijg ik deze melding.

Notice: Undefined index: nav in C:\wamp\www\onze site\visteams.php on line 24

hij geeft de eerste 4 leden aan dan klik op de volgende om naar de tweede blz te gaan en dan laat ie niks zien en als ik dan op vorige klik dan post helemaal niks meer

en als ik dat stukje code wat jij net zei dan geeft ie bij de tweede blz aan van dit team bestaat niet

die staan verder boven in de script
    hier onder de hele script

dat heb ik geprobeerd alleen dan werkt mijn navigatie niet meer als er bijv 4 foto op 1 pagina staan en er zijn er 5 dan post hij die 5 niet op de volgende blz en als ik op vorige klik dan laat hij die andere 4 ook niet meer zien

ik heb twee scripts als ik in de eerste script op een groep klik dan gaat ie naar de tweede script waar hij dan de personen voor die groep laat zien. hoe krijg ik dit gedaan??

de link van de eerst script naar de tweede script

PHP
    <tr>
        <td valign="top"><div align="center">&gt;&gt;<a href="teamleden.php?p=<?php echo $obj->naam ?>" class="style2">bekijk het Team</a> </div></td>
      </tr>

tweede script waar hij de leden uit de database moet halen en de juiste mensen voor die groep kiezen

werkt nog niet

ik heb een script dat leden laat zien nou wil ik 4 leden per pagina laten posten maar ik heb er nou meer dus krijg ik onder in de pagina een navigatie van vorige 1,2,3 volgende zodra ik daar op klik gaat ie naar de tweede blz maar dan post ie niks en als ik dan weer op pagina 1 klik dan post hij daar ook niks. wie kan me hiermee helpen

het gaat namelijk om dit regeltje.

<tr>
    <td valign="top"><div align="center">&gt;&gt;<a href="teamleden.php?p=<?php echo $obj->naam ?>=" class="style2">bekijk het Team</a> </div></td>
    </tr>

dan gaat hij naar teamleden.php en daar moet hij leden gaan zoeken die in dat team hoort
    maar hij doet daar niks, ik krijg gewoon een lege pagina

de gehele teamleden.php script

als ik op een team klik in bijv teams.php dan moet hij vervolgens naar een andere script toegaan om daar de leden weg te halen en te laten zien welke leden daar in zitten.

team.php

teamleden.php

wie kan me hiermee verder helpen
    alvast bedankt:cheer: