Posts by pb88

    Goedemorgen.


    Ik heb gister mijn website online gezet, en nou kom ik erachter dat de navigatie menu niet goed werkt in IE8 maar wel weer in FF en CHROME.


    Het is net dat de navigatie menu in IE8 niet actief is en je kunt er dan niet op klikken.


    ik heb het opgelost met een stukje javascript en dat werkt zowel prima in FF en IE


    hieronder het stukje code

    hallo mensen


    ik heb een iframe die een foto moet laat zien. zodra ik de code open op firefox dan word de foto goed weergegeven met de grote 478 bij 218 (de foto zelf is 1920 bij 1080).
    Maar als de code open in IE dan is de foto ingezoomd wat dus niet moet.
    wat kan het probleem zijn?


    hieronder het stukje code


    ik heb het nu voor elkaar gekregen met de datum en tijd:)


    alleen hij verwijderd hem niet via die cron.
    ik gebruik nu een bestaande cron maar wil niet werken.


    script:

    hallo mensen


    ik ben bezig om een script te maken, en nou wil een systeem maken waarin ik iets kan verwijderen, maar het moet zo als ik op verwijder klik dan moet hij nog 2 dagen in de database staan en daarna automatisch verwijderen na die 2 dagen.


    en hij moet actief blijven zodra ik uitlog.
    waarmee kan ik dit het beste maken??


    alvast bedankt

    hey mensen.


    ik zit met een klein probleempje. ik heb een cron code die elk uur moet updaten, maar nou wil het zo doen dat je bijv: 50.000 goud in het uur krijgt. maar nou wil ik dat die 50.000 over de gehele uur verdeeld word.


    ik hoop dat ik hierbij genoeg uitlegt heb:)


    tis een script waarmee kun je capo spots kunt kopen.


    zover als ik weet zit in realgame of crimbiz

    ik heb een script daar in kun je iets kopen. maar als je iets wilt kopen dan moet je in dezelfde stad zijn waar je familie is gesticht.
    ik ben dus in de stad los angeles en daar is de familie ook gesticht. wil ik iets kopen zegt ie steeds dat ik eerst in de goeie stad moet zitten om het te kunnen kopen.


    dit is de code

    ik heb een script waar leeftijden in voorkomen die haalt ie uit de db. dus hij geeft gewoon bijv 20 jaar weer. maar nou wil ik zodra die persoon jarig is dat de leeftijd automatisch geupdated word. 20 + 1 = 21. weet iemand toevallig hoe ik dat stukie code moet invoegen in dit stukie script


    nope.


    ik zie de foto zelf wel in de script alleen als ik op de foto klik om te laten vergroten dan wil dat niet werken dan krijg ik een plaatje met een rode kruis erdoor

    ik heb een stukie javascript voor een popup window om een foto te vergroot laten zien.


    dit is de code


    maar als ik op een foto klik dan krijg ik die popup window wel maar hij laat geen foto zien??
    en ik vraag me eigenlijk af of het wel werkt met php??
    ps heb niet veel verstand van java
    stukie php code

    ik heb de script niet veranderd hij is precies hetzelfde dan een aantal dagen geleden.


    en als ik $aantal/=$max verander naar $aantal = $max dan werkt de navigatie script niet