Posts by snor

    Ik kan mijn topic niet editten, dus dan maar een nieuw bericht. Sorry.
    De $custom_cmds moet natuurlijk dit zijn:

    PHP
    // if command contains %m, a query pops up for you to enter a message
    //    then you have to specify position for player ID by %n
    //    and remember to enclose the message into quotes: "
    $custom_cmds[] = 'PB Kick+msg/pb_sv_kick %n 15 "%m"/1'; //kick for 15 minutes and tell the others the reason

    Bij dit script krijg ik een message box. Hoe kan ik die message box weghalen en zorgen dat er een vooraf ingesteld bericht komt in plaats van het bericht dat in de message box ingevuld word?



    En dit is de $custom_cmds:

    PHP
    // if command contains %m, a query pops up for you to enter a message
    //    then you have to specify position for player ID by %n
    //    and remember to enclose the message into quotes: "
    // $custom_cmds[] = 'PB Kick+msg/pb_sv_kick %n 15 "%m"/1'; //kick for 15 minutes and tell the others the reason

    maar om iedere keer dit commando over te typen:
    pb_sv_kick [speler nummer] [tijd] [bericht voor de speler]
    En meestal is dat zo'n keer of 5 in een potje dus dan ben ik meer bezig met andere dingen dan echt lekker relax gamen.

    Ik speel Call of Duty 4 multiplayer. Ik kan een server beheren. Maar als ik iemand uit de server wil schoppen dan moet ik normaal op alt+tab duwen en met een ander programma die persoon uit de server gooien. Op een site heb ik een script gezet waarmee ik mensen uit de server kan schoppen. En dan kan ik die site bezoeken via Xfire Ingame Browser zodat ik dus niet iedere keer naar dat andere programma moet switche (atl+tab dus).

    Op een game server staat PHP RCon, daar mee kan je mensen die de shooter spelen kicken uit de server. Ik bezoek PHP RCon met Xfire Ingame browser. Alleen die ondersteund geen message boxen.


    Hoe kan ik nou zorgen dat er geen message box komt maar dat hij automatische de tekst stuurt. Het liefst heb ik dat je het berricht niet hoeft in te stellen. Maar dat als je klikt op de mail function dat het bericht meteen verzonden word.


    Ik heb zelf al een tijdje er aan gezeten maar toen kwam ik er niet uit :(


    Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en dat jullie me kunnen helpen.


    Dit is de code: