Posts by snor

    Citaat van alexruter

    Beste,


    Waarschijnlijk is dit een Site ripper. Deze zorgt er alleen voor dat alle HTML bestanden en images van de gehele site worden opgelsgane inclusief de css. Dit tootlje is zeer handig als je je eigen layout en css snel nodig hebt. Maar geen backup van hebt. Verder heeft het geen nut of iets dergelijks;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter


    Misschien wel. Ik zal het nog eens testen met die maat van mij als ik hem spreek via msn. Maar ik ga vrijdag op vakantie dus dat kan nog wel even duren.

    Citaat van snor


    Geen probleem.
    Ik zal de bestanden niet inkijken. Heb er zelf toch niets aan en ben gestopt met sites etc maken.


    Bij webdam-x zijn site werkte het tooltje niet. Ik kreeg alleen wat html bestanden en 1 css bestand.


    Die site van die maat van mij zal wel te wibra zijn geweest ;)

    Citaat van webdam-x

    Hmm, klinkt interessant. Ik stuur je een PM met me site, want ik ben wel benieuwd of het ook echt serieus werkt.


    Geen probleem.
    Ik zal de bestanden niet inkijken. Heb er zelf toch niets aan en ben gestopt met sites etc maken.

    Pas geleden kwam ik een programmaatje tegen en daar kon je iemand zijn website mee stelen, php files van de site naar mijn pc kopiëren.
    Dit heb ik getest op een site van een maat van mij, met zijn toestemming natuurlijk.


    Als iemand wil weten of zijn site tegen dit programma beveiligd is wil ik dat wel checken. Dan weet je dat je beveiliging niet in orde is.


    Als die persoon niet wil dat ik een bestand in kijk/opsla/kopieer of wat dan ook. Dan zal ik dat ook niet doen. Ik weet niet of het te controleren is of ik een bestand heb ingekeken/gekopieerd/etc maar als er een manier is hoor ik het graag.


    Oja niet aan gedacht ;) FAIL @ ME ^^


    EDIT:
    Niet alles sites: [url=http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Siloso_Beach,_panorama,_Aug_06.jpg]klikje[/url] :)

    Citaat van Wiki

    The copyright holder of this work allows anyone to use it for any purpose including unrestricted redistribution, commercial use, and modification.

    Citaat


    Van mij is echt langzaam , maar gebruik ook rooter :p


    Hoe kan je een ping van 0 (nul) hebben, wtf...
    Kan je de test nog eens doen aub :) ?


    Layouts maken lukt mij nu best goed.
    Ik dacht misschien kan ik er een maken voor iemand, tegen een gepaste vergoeding €€ :)


    De layout van deze site heb ik gemaakt: http://www.novacrew.nl de banner niet!


    Zelf ben ik niet goed in banners maken. Als iemand mij een banner stuurt kan ik er een layout bij proberen te maken, een layout zonder banner kan natuurlijk ook ;)


    Als de layout klaar is stuur ik eerst een jpeg (in slechte kwaliteit met mooie anti rip teksten er op :) )


    Graag betalen via eurobellen.


    Eerste keer dat ik een layout aan iemand wil verkopen en dat ik zo'n topic maak. Heeft er iemand tips voor me? :)

    w00t paint skills...


    Waarom heb je met paint die 2 grijze vakjes er in geplant?

    Jeroenn25
    Thanxs deze werkt :D
    En is idd een goede tip ;)


    @Diester
    Maakt niet uit dat je verkeerd keek ;)
    Ben al lang blij als iemand mij probeert helpen :)
    En bij die nieuwe versie van jou komt deze error: Fatal error: Call to undefined function insertlink() in /home/hoofdadmin/domains/cannon-war.nl/public_html/phprcon/php_rcon/login.php on line 73
    Je hoeft er niet verder na te kijken want het antwoord heb ik nu al ;)


    Jesse
    Jou versie werkt ook :)


    Jongens bedankt voor de hulp :D

    Waarschijnlijk ben ik ergens een } vergeten. Alleen ik zou niet weten waar?
    De error die ik krijg:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/user/domains/domain/public_html/map/test/login.php on line 94


    Het script:

    Citaat

    Dan ligt het aan deze regel:
    if (strpos($ccmd[1], '%m') == false)
    Wat gebeurt er als je true doet(A).
    En dan tekst neerzet?


    Dat werkt niet. Want dan vervangt hij de %n niet voor het nummer van de speler.

    Citaat

    en als je dit aanpast:
    $custom_cmds[] = 'PB Kick+msg/pb_sv_kick %n 15 "Niet schelden op de server"/1';
    dan helpt het ook niet dan ofso?


    Nee, want hij controleert of er een m% staat. Als dat wel is dan zorgt hij dat bij %n het speler nummer komt te staan.
    Maar als je die %m dus vervangt voor tekst dan vervangt hij de %n dus niet voor het speler nummer en krijg je een error.

    Door die %m komt er een message box (zo'n javascript boxje). En daar moet je dan wat invullen en dat komt als bericht bij de speler.
    Alleen hoe kan ik nou zorgen dat die messagebox er niet komt? Dus dat ik van te voren in het script in stel welk bericht er komt.


    Ik heb dit geprobeerd:


    En dan dit als $custom_cmds:

    PHP
    $custom_cmds[] = 'PB Kick+msg/pb_sv_kick %n 15 "Niet schelden op de server"/1';


    Dit werkt wel, want als je dan uit de server word geschopt krijg je dit bericht: Niet schelden op de server
    Maar...
    Dan werkt dit gedeelte:

    PHP
    } else {
                            $s = $ccmd[1].' '.($t[0]+ (int) $ccmd[2]);
                            echo '<a href="#" onclick="CustomCmd(\''.$s.'\'); return false" title="'.$s.'">'.$ccmd[0].'</a>';
                            }


    Niet meer goed. Omdat er dan gekeken word naar commando's waar %m wel in zit.


    Ik hoop dat jullie mij nog een beetje kunnen volgen?

    Citaat

    Hoe verdien jij in godsnaam zoveel geld in n maand per maand verdien je minstens 1000 euro!!


    Hij heeft idd geen "gewone" baan meer nodig ;)