Door die %m komt er een message box (zo'n javascript boxje). En daar moet je dan wat invullen en dat komt als bericht bij de speler.
Alleen hoe kan ik nou zorgen dat die messagebox er niet komt? Dus dat ik van te voren in het script in stel welk bericht er komt.
Ik heb dit geprobeerd:
oreach ($custom_cmds as $ccmd)
{
$ccmd = explode('/',$ccmd,3);
if (strpos($ccmd[1], '%m') == false)
{
$s = ($t[0]+ (int) $ccmd[2]);
echo '<a href="#" onclick="CmdMsg(\''.$ccmd[1].'\',\''.$ccmd[1].'\',\''.$s.'\'); return false" title="'.$ccmd[1].'">'.$ccmd[0].'</a>';
} else {
$s = $ccmd[1].' '.($t[0]+ (int) $ccmd[2]);
echo '<a href="#" onclick="CustomCmd(\''.$s.'\'); return false" title="'.$s.'">'.$ccmd[0].'</a>';
}
Toon Meer
En dan dit als $custom_cmds:
$custom_cmds[] = 'PB Kick+msg/pb_sv_kick %n 15 "Niet schelden op de server"/1';
Dit werkt wel, want als je dan uit de server word geschopt krijg je dit bericht: Niet schelden op de server
Maar...
Dan werkt dit gedeelte:
} else {
$s = $ccmd[1].' '.($t[0]+ (int) $ccmd[2]);
echo '<a href="#" onclick="CustomCmd(\''.$s.'\'); return false" title="'.$s.'">'.$ccmd[0].'</a>';
}
Niet meer goed. Omdat er dan gekeken word naar commando's waar %m wel in zit.
Ik hoop dat jullie mij nog een beetje kunnen volgen?