Posts by snor

In een tekst log bestand heb ik dit staan:

PHP
    [07.17.2010 11:46:50] Hier wat info

Nu wil ik alleen de info van de afgelopen 5 minuten laten zien.
    Mijn manier werkt niet. Weet iemand of er een manier is om dit wel te laten werken?
    Dit is mijn manier:

PHP
    if( preg_match('/[^date("m.d.Y H:i:s", time()-300)-date("m.d.Y H:i:s", time())]/',$data[$i]) )

(xD)

Oke slechte uitleg van mijn kant :)

Ik ben met een systeem bezig. En daar moet de css zo blijven als dat hij is. Dus ik wil in de php file de h1 class gebruiken. Maar dan alleen de background-color.

Ik dacht misschien is het mogelijk om eerst te zeggen dat de div de h1 class moet gebruiken. Om daarna de breedte etc te overrulen.

PHP
    <div class="h1" style="width: 75%">75 procent</div>

Dat zal ik eerst even proberen.

EDIT:
    Dat werkt niet.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de background-color te gebruiken?

Het klinkt niet echt duidelijk, ik zal een voorbeeld geven.
    Mijn css:

PHP
    h1
    {
    background-color:#d0e4fe;
    text-align:center;
    width:50%;
    }

Maar nu wil ik alleen de background-color gebruiken. Is dat mogelijk?

Van xfire.com wou ik de member list van onze clan er uit halen en die op de site plaatsen.
    Hier staat de member list: http://www.xfire.com/communities/alphacrew/roster/?view=list
    Dat gedeelte waar de member lijst staat wil ik graag op de site. Zonder die zoekbalk.

Het is me gelukt alleen de manier van mij is volgens mij wel erg omslachtig. En het ziet er ook niet hetzelfde uit in elke browser.

Weet iemand hoe dit beter gemaakt kan worden?

Stukje uit de index.php

PHP
    <iframe src="members.htm" width="520" height="1415" scrolling="No"></iframe>

De members.htm

basskiller
    Zitten op die cod plaatjes geen copyright?

En het is wel lachen dat dat ventje in zijn ouwe kloffie met zijn thompson tussen ventjes met een m4 of saw staat (xD)

Maar de layout ziet er wel meesterlijk uit, alleen zonder header vond ik hem mooier. Mijn mening doet er natuurlijk niet toe maar goed :)

Betaal gewoon om de maand (instellen dat dat automatische gebeurd, en als de host er opeens uit ligt zet je dat stop) dan hoeven ze geen geld terug te geven.

Citaat van Jannick

Wibra? Wtf? xD Tuurlijk joh. Ga door :) Kan je alsjeblieft ontopic blijven? Thanks. <3 Like I care wat jij denkt.

Voor de geinteresseerde heb ik ze nog steeds :)

Je begon er zelf over, kweet niet of je hebt door hebt.

Citaat van Jannick

snor Met open gaan bedoel ik, ook echt open, dat je geen uitnodiging meer nodig hebt om jezelf aan te melden. Leer eerst denken. Goed?

Als je van die wibra kleinerende opmerkingen maakt zorg dan wel dat ze ergens op gebaseerd zijn in plaats van gebakken lucht.
    Lees eerst de faq van de site eens door.

Citaat van Lockerz

1. What is Lockerz: Lockerz is an invitation-only website

Citaat van Jannick

Dat gaat over de datum waarop de site is open gegaan, slimbo's...

Als je ff verder kijkt dan je neus lang is pinokkio dan zie je in de faq dit staan: Lockerz was founded in March, 2009.

Maar goed daar gaat het niet om, hoe weet je dat nu Rick?

Citaat van az

ja nou, dan kunnen ze toch wel iedere week bijvullen as het 15 Oktober start dat is dus al geweest:S

Daarom vraag ik waar hij die info vandaan heeft.

Citaat van rickvbeek

ja iedere week maar je moet je voor stellen.
    iedereen heeft genoeg punten. dus als er nieuwe spullen zijn.
    duurt plus minus 5 minuten voor alles ook weer op is.

Waar haal je die informatie vandaan?
    Want op de site staat iets heel anders.

Citaat van Cas

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Had ik ook gezien, maar is makkelijk te faken. Ik heb nog van niemand die ik ook maar een beetje ken (via forums of wat dan ook) een bevestiging gehad dat lockerz echt is.

Weet iemand of dit echt werkt?
    Ik heb ook een acc dus kan ook wel wat invites uit delen (stuur maar pm met je e-mailadres er in). Maar daar gaat het mij nu even niet om.
    Ik zou eerst graag willen weten of dit echt of nep is.
    Iemand ervaring of meer info?

Citaat van Release

Heb hier ook iets van vernomen, maar het schijnt alleen te werken als je server geen gebruik maakt van een 128 bit ww.

Dan is dat het misschien wel.

Is banex en startex niet iets wat alleen dutchleader mag gebruiken? Ik heb er niet zo veel verstand van dus vraag het maar even ;)