Posts by ferry070

    Dank je wel FangorN voor je inhoudelijke reactie op mijn bericht. Inderdaad sommige mensen snappen het doel niet van een topic.


    Staan mijn berichten vol met typefouten of vindt je bij nader contact dat ik niet werk naar wens? Prima dan scheiden onze wegen met respect voor elkaar.


    En dat is tegenwoordig erg ver te zoeken, respect voor elkaar.


    Nogmaals dank voor je berichtje.

    Als je teksten wilt schrijven, zie dat je zinnen correct zijn opgebouwd, en leesbaar zijn.

    Ik schrijf al menig jaar dus denk niet dat je hoeft te vertellen wat ik wel zou moeten doen. Mijn vaste klantenkring is uiterst tevreden over mijn werk. Steek je energie in nuttige dingen in plaats van zinloos commentaar te leveren op iemand anders. Zeker zelf geen succes op internet dan alleen maar hier te spieken of je misschien jezelf kunt afreageren?


    Ik weet nu precies hoe het er aan toe gaat en mij zie je hier niet meer. Wens je heel veel succes met kansloze missie.

    Goedemiddag,


    Ben een freelancer en zoek werk online om thuis te kunnen uitvoeren. Ik heb ervaring met administratieve klussen, data entry of systeeminformatie overzetten. Webshop vullen, teksten maken alleen niet langdurig. Ook een klein beetje financieel onderlegt. Heeft u iets te doen ik zou zeggen geef een brul.


    Groetjes Ferry