Posts by Gunpower

G'Day Criminals,

Voor mijn portfolio zoek ik een script dat er voor zorgt dat de ingevulde text uit verschillende text-boxes in de hier beneden genoemde volgorde aan een txt file worden toegevoegd.

Voorbeeld:

PHP
    titel			| extra info.	| prijs 	| url van een plaatje	| site

Ik hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen.
    Ik heb zelf al op google gevonden maar vind geen gerichte antwoorden :(

Edit:
    Ik wil dus eigenlijk het liefst een basic voorbeeldje hoe je dit doet.

Jij bent hier nu de gene die gerechtelijk fout zit: Jij schendt hun voorwaarden dus hebben zij recht jou offline te halen!

Zo makkelijk is dat!:}

[offtopic]Een site voor WitsDesigns via een tutorial gevolgd mhuhahaha!
    Zet er dan gewoon neer: Wij maken net zoals deze layout alles via een tutorial.
    Als u een tutorial heeft gevonden dan maken wij hem![/offtopic]

Er zijn heel veel van deze topics al gestart gebruik die zoek functie nou eens!

[offtopic]Eigen schuld dikke bult![/offtopic]

Spreek duidelijk dingen af met ze: Zeg dat jij de bestanden die erop staan nodig hebt en of ze de backup willlen sturen.
    En anders had je er maar eerder over na moeten denken!

Kun je misschien het stuk wat sellim heeft gemaakt posten dan kunnen we zien of jou aanpassingen goe hebben gedaan!
    Voor de rest erg grijs en dat moet dan een veelgrbuikte cartoon tegengaan dus je moet even oo kleurgebruik letten!

Een echte amdin zou dit iets anders formuleren:
    nou ik voel me zelf niet aangesproken maar als er rotte appel in mijn team zit dan hoor ik dat graag.
    Via PB

Maargoed laten we ontopic verder gaan voor ik een ban krijg!

[offtopic]Trouwens wel raar dat ik gister 5 uur ban kreeg omdat ik een keer of 3 op een topic reageerde waar niet niet was gezegd dat diegene zich gepest voelde![/offtopic]

Laten we het om de sfeer gezellig te houden hier niet over houden!
    Ik denk trouwens niet dat een admin zulk soort reacties zou moeten posten vbeek,
    dat leden nou zulke vragen stellen oke maar dat een admin (die zich volgensmij gewoon aangesproken voelt)dit doet...+o(

Toen vorige week mijn ff vastliep ging ie de hele tijd refreeshen heeft daar toch niet mee te maken?