Ja dat wist:$
Maar weet niet hoe ik zorg dat die form ook die indeling houdt.
Pardon textregeltje vergeten!
Ja dat wist:$
Maar weet niet hoe ik zorg dat die form ook die indeling houdt.
Pardon textregeltje vergeten!
G'Day Criminals,
Voor mijn portfolio zoek ik een script dat er voor zorgt dat de ingevulde text uit verschillende text-boxes in de hier beneden genoemde volgorde aan een txt file worden toegevoegd.
Voorbeeld:
Ik hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen.
Ik heb zelf al op google gevonden maar vind geen gerichte antwoorden
Edit:
Ik wil dus eigenlijk het liefst een basic voorbeeldje hoe je dit doet.
[offtopic]Een site voor WitsDesigns via een tutorial gevolgd mhuhahaha!
Zet er dan gewoon neer: Wij maken net zoals deze layout alles via een tutorial.
Als u een tutorial heeft gevonden dan maken wij hem![/offtopic]
Er zijn heel veel van deze topics al gestart gebruik die zoek functie nou eens!
[offtopic]Hoelang duurt het nog tot cs5?[/offtopic]
Oke maar misschien vind ik "niet duur" maar 0,10 euro dus dan kost het voor mij maar 10 cent?
Kun je misschien het stuk wat sellim heeft gemaakt posten dan kunnen we zien of jou aanpassingen goe hebben gedaan!
Voor de rest erg grijs en dat moet dan een veelgrbuikte cartoon tegengaan dus je moet even oo kleurgebruik letten!
This is Me:
Jari Sanders
Woon in Leusden en in amersfoort
ben over 3 weekjes 14.
En ik bezit een eigen bedrijf voor webdesign: http://www.bbxweb.nl
Anders nog iets?
dit topic sluiten
Nou misschien is het wel handig dat Glammiiee dit vertelt: zo weten de mensen met wat voor soort iemand ze te maken hebben!
Een echte amdin zou dit iets anders formuleren:
nou ik voel me zelf niet aangesproken maar als er rotte appel in mijn team zit dan hoor ik dat graag.
Via PB
Maargoed laten we ontopic verder gaan voor ik een ban krijg!
[offtopic]Trouwens wel raar dat ik gister 5 uur ban kreeg omdat ik een keer of 3 op een topic reageerde waar niet niet was gezegd dat diegene zich gepest voelde![/offtopic]
Century gothic:piraat:
Laten we het om de sfeer gezellig te houden hier niet over houden!
Ik denk trouwens niet dat een admin zulk soort reacties zou moeten posten vbeek,
dat leden nou zulke vragen stellen oke maar dat een admin (die zich volgensmij gewoon aangesproken voelt)dit doet...+o(
ik ben op 15 november jarige jop:P
nog maar een paar weekjes!
Citaat van K.RensToon MeerJanvanhan: en waar baseer jij dat op?
Dit zou inhouden dat je ook 46.000 bots zou moeten hebben met allemaal een uniek ip...
Wie heeft er in hemelsnaam zoveel servers...?
Zelfs voor een heel botnet lijkt me dit al sterk...
Gelieve je negatieve reacties hier te motiveren, zomaar kritiek spuien is voor niemand goed.
Edit: De aanvallen op CP van enkele dagen geleden zijn niet zonder gevolg gebleven.
De server/hosting van Alex werd afgesloten wegens het aanvallen van onze server.
Met dank aan averio.nl voor de correcte afhandeling van onze klacht.
Verder zijn wij van plan om deze acties te herhalen voor elke toekomstige aanval die nog gebeurt op onze server.
Van de vorige aanval hebben we meer dan 20mb aan aanvalslogs kunnen vergaren. Plenty of evidence.
Toen vorige week mijn ff vastliep ging ie de hele tijd refreeshen heeft daar toch niet mee te maken?
G'Day Criminals,
Misschien wel handig voor de designers onder ons:
Upload al je stockfotos zon copyright enzo zodat iedereen deze kan gebruiken!
Links:
Heel grappig leuk voor special content ofzo op je site zou graag weten hoe dit werkt!