Posts by Gunpower
-
-
Ik speel call of duty 4 online.
Waarom?
Ik vind het gewoon ontspannend om lekker een keer op je vrienden te knallen wat niet real-life mogelijk is ( gelukkig maar;))
En ik moet mezelf vaak even afreageren eerst deed ik dat door een paar km te lopen maar dat duurt een stuk langer dan een potje gamen!
En het is leuker tegen echte mensen dan tegen domme bots! -
Wat valt er te keuren als er niks is veranderd?
-
-
Haha zoiets dacht ik ook toe ik de topictitel zag!
een vieze spammer is het!
-
-
Heb je je hiervoor aangemeld op cp?
Dan vind ik jou ongewenst8-|
-
-
G'Day Criminals,
Ik zat even op youtube bij de reacties van een nummer te kijken en toen zag ik:
Deze reactie s gemarkeerd als spam en dan een hokje waar je op kon klikken om hem toch te lezen.Is dit niet wat voor cp zodat offtopic reacties niet worden verwijderd maar alleen wanneer gewenst bekeken kunnen worden.
Wanneer iemand een reactie volledig offtopic vindt klikt hij op een button die een alert naar een van de admins stuurt,
De admins kijken of het terecht is en zo nodig zorgt hij dat deze wordt "geminimaliseerd" of hoe je dat wil noemen.Wat vinden jullie ervan?
Misschien een poll?Greetz,
Gunpower -
Ipod en iphone worden de nieuwe scietschijven van EA en Ubisoft!
-
Is het ook goed als ik gewoon een bestaande gratis layout mooi bewerk?
-
-
In zijn titel staat alleen maar free baser,
verder zegt hij nergens dat het gratis moet!
Als hij dit had verduidelijkt hadden er al 4 offtopic berichten minder gestaan!+o( -
Erg bedankt alles werkt nu!
-
Nu heb ik er weer eentje:
Fatal error: Call to undefined function exlode() op line 13
Erg bedankt dat je me helpt trouwens!
-
Erg bedankt maar ik krijg de volgende error op line 9:
Parse error:
syntax error, unexpected ';'Zal wel een dom iets zijn wat ik over het hoofd zie!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.09 22:02:30:
Zou je misschien ook het script uit kunnen leggen wat voor wat is dan leer ik er tenminste iets van!8-| -
Een poker software?
Wil je vanaf 0 beginnen want er zijn namelijk geen programmas waar je een poker site/programma mee kan "maken.
-
Tegen wie heb je het?
-
Hoe bedoel je dit wil je zelf een programma maken of een internet spel?
-
Ik snap er niks van sorry kan iemand gewoon even een voorbeeldje maken qua code?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.09 19:43:08:
Als het dan niet zonder vergoeding kan dan moet ik mezelf er maar bij neerleggen:Degene die het script werkend naar me toestuurt krijgt 1.30 (via bellen)