Posts by Gunpower

Ik word een beetje gek van de mensen die mijn post niet goed lezen!
    Ik zit nu op een andere pc maar heb nog steeds geen oplossing.
    volgens mij is het ook meer dan alleen dat virusje hij loopt nu al bij msn vast met een zwart scherm en daarna het gevreesde blauwe scherm.
    ik ga dus maar even redden wat er te redden valt van die harde schijf en een schone installatie doen van windows!

En natuurlijk de daders aanspreken namelijk mijn stiefzusjes8-)

Thnx!

Kan een slotje op!

Jammer genoeg werkjt wath daar staat niet...
    iemand een andere oplossing?
    het is namelijk erg vrvelend werken/gamen als je om de drie minuten wrdt gestoord door een popup!
    Bedakt voor de moeite Cashmoneyz

G'Day Criminals,

Ik heb te kampen met een hardnekkig virus namelijk een virus die er voor zorgt dat om de paar minuten een paginaatje word geopend met wat reclame.
    De paginatitel bgin met CiD: ik heogogl gezocht maaveel dnen dewordgenoemdwerkniet.

Zoal j zit is tpen erg lastig volgs mij kotheook hiedoo.

Hop dajule unen hlpe.

@ Tukkie en Dein jullie hebben het over afpakken van ideeën maar wat jullie maken zijn vlakken dus dan is het ook moeilijk om niks na te maken.
    Maar waar je het woord inspiratie vandaan haalt snap ik ook niet...
    Inspiratie zit niet in jullie vlakjes.

@Ts geef misschien wat meer info over wat je graag zou willen qua kleuren en vormen enzo dan krijg je designs die relevant zijn!

Ben op me vijfde een keer met een man meegegaan omdat ik dan een taart zou krijgen:S
    Gelukkig zag me moeder het net om tijd en belde de politie maar die kan niks doen omdat er niks met me gedaan was...

Je kan zoiezo het wel vergeten om een nieuw spel te spelen en mooie graphics verwachten op een laptop!

Check eerst of je video kaart het spel ondersteund voordat je hem koopt!

G'day Criminals,

Ik heb de hele dag gezocht naar een mysql image gallery script maar niet kunnen vinden...

Heeft een van jullie er eentje liggen of ken je er een?

Voorbeeld

alleen dan dat ie de images uit een database haalt.
    en al dat kan het liefst dat ie per image een stukje tekst in een lightbox kan weergeven.

Ik hoop erg dat jullie me kunnen helpen:)

Greetz

G'Day Criminals,

Ik kom er achter dat mijn vorige content slider niet met mysql kan dus vraag ik aan jullie of jullie een goede content slider weten die zijn informatie uit een database halen.

Hoop dat iemand een mooie heeft!
    Alvast bedankt!

G'day Criminals,

Voor mijn website ben ik bezig met een content slider,

Het enige probleem is dat ik die aan een database wil koppelen maar ik zou niet weten hoe en of dat kan.

Hebben jullie een idee?

Script:

Hope you can help me!