Posts by Gunpower

Citaat van Jellev2

Hetzelfde is als ik met een pet naar school ga moet ik elke les mijn pet afdoen, moeten meisjes met een hoofdoek of burka dat? Nee! Hun worden voor getrokken terwijl dit ons land is! ONS land!

dat slaat nergens op de meisjes die een boerka dragen doen dat uit geloofsovertuiging(zeg ik dat goed) en jij draagt een pet omdat je jezelf dan cool vindt!

Als je moederbord nieuw gaat halen kan je net zo goed een nieuwe pc in elkaar flansen. alleen kastje en monitor zooi houden en nieuwe processor moederbord voeding graphic card en die andere troep.
    als je hulp nodig hebt met uitzoeken van hardware moet je daar maar ff topic voor openen.
    Succes:cheer:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dit is dan gellukig fictief maar in deze 'mad world' lopen echt mensen rond die geloven dat hun god of allah of hoe zoiets dan heet de beste is en dat ze daar zelfs een moord voor doen.
    Het klinkt raar enzo maar bijna elke oorlog gaat en over macht en over geloof...

Maar ik ben het totaal niet eens met wilders maar ik wil ook even zeggen dat niet alleen buitenlandse mensen dit soort activiteiten goedkeuren. KKK en andere vage klans tegen buitenlanders.
    Iedereen mag bij mijn binnenkomen als ze zich maar aan mijn huisregels houden en anders kunnen ze terug en als hun moederland nederland is dan mogen ze lekker een jaar of 2000 in het gevang.

Rating : 0,2/10
    Eventuele pluspunten : Is dit een grap?
    Minpunten : De layout zelf alleen al is een minpunt. het kleurgebruik.
    tips!!! : Check tutorials en begin opnieuw

Zo'n programma zou ik best voor je kunnen maken als je me meer info geeft; ik heb niet veel tijd dus als je het wilt hap snel toe!
    Ik zal voor een programma zorgen die er niet mooi uitziet maar gewoon zijn werk doet zoals het hoort!

Ik hoor wel van je!
    P.S. is er een budget?

Hey scripters,

Ben op zoek naar iemand die een eenvoudig en niet al te duur cmsysteem het hoeft helemaal niet uitgebreid te zijn de dingen die ik er in zou willen zijn:
    - portfolio systeem: uploaden bewerken toevoegen verwijder enz.
    - een soort wordpress achtig iets zeg maar
    - het moet vooral heel stripped down zijn zodat ik hem zelf kan intergreren.

Wie kan en wil dit?
    Noem ook je prijs bij je reactie.
    Thanks!

Hi,

Ik heb me aangemeld bij google wave zoals jullie het misschien weten is registreren alleen mogelijk doormiddel van een invitation-link laat ik die nou net over hebben!
    Wie wil?
    De links zullen worden gepost op mijn twitter dus: follow me!

[offtopic]http://twitter.com/bbxweb[/offtopic]

Hey cp'ers

ik ben bezig met een wordpress blog nu zoek ik alleen nog een script of plugin die ervoor zorgt dat alle nieuwe posts die worden gemaakt ( let op posts geen comments) naar de admin worden gestuurd die ze dan goedkeurt of niet.

Weet iemand of dit bestaat of hoe je het moet maken?
    Alvast bedankt!
    [offtopic]ik heb me kat een kunstje geleerd: dood vallen nu ben ik alleen vergeten hem ook weer te leren te leven!
    Sorry maar daar moest ikzelf erg om lachen op school let er maar niet op[/offtopic]

:x

Windows zorgt ervoor dat mensen alleen al virussen kunnen schrijven!
    en dan hebben ze ook nog de gelegenheid om virussen te versturen.
    Jullie windhoos gebruikers moeten gewoon allemaal bill gates of die andere directeur kapot spammen tot ze er iets aan doen!
    dit mag je niet accepteren!