Niks bijzonders gewoon weer een criminal....
zo ziet ie er uit teminste dus mijn tip: Be unique
Posts by Gunpower
-
-
Zoals malliet zegt,
Erg leuk concept alleen nog niet 100 procent uitgewerkt en klaar...Ideetjes: Onder die gele bordjes bij mouse-over tekst weergeven...
en alle tekst wat duielijker8-|Gun:cheer:
-
Erg bedankt Truxo!!
zouden jullie bij de volgende post wel kunnen kijken of het doemin vrij is ( .nl en .com) -
Designfactory vind ik zelf een mooie tot 1 juli laat ik het topic open voor ideeën
bedankt voor alles.Gunpower hoeft er niet in voor te komen
-
Bedankt voor alle reactie maar heb nog niet de perfecte naam gevonden....
-
Is wel moeilijk8-|
Ik wil namelijk liever een naam zonder mijn naam ov achternaam... -
Hey Criminalspointers,
Ik ben bezig met een bedrijfje te starten voor mijn design "kunsten" nu kom ik er achter dat het verzinnen van een naam erg lastig is en zou du graag hulp van jullie willen.
Beloning: 3 maanden advertentie tegoed.
of 5 euro via internetbankieren of mollieik hoop dat jullie me kunnen helpen8-|
Gun,
(ik heb hem ook op Webscripters gezet:
http://webscripters.be/forum/6…ning_bedrijf_starten.htmlGraag alleen On-topic reacties
Vragen aub via pm -
Ik zou het best voor je willen doen is voor vakantie zoiezo af (Midden-Nederland)
Als je intresse hebt kun je me toevoegen op msn: [email protected]
of me een pm sturenGun :cheer:
-
Zou je dit kunnen bewijzen?
want ik snap goed dat mensen argwaan krijgen...ik weet niet of het vaker gebeurt maar ik vind dat een header gewoon uniek moet zijn...
-
:@
Maak een Div aan en zor dat de tekst er goed uit komt te zien in je css dan kn je de tekst in je index veranderen -
-
Niks,
nee dat is het ook niet maar het ziet er niet echt uitgebreid of uniek uit.
Ik weet niet of je al lang designed maar het ziet er niet erg professioneel uit.Zie dit als tips8-|
-
Iedereen mag in nederland komen als ze zich maar normaal aan alle regels houden en zich normaal gedragen.
Ik zeg hier dus niet dat nederlanders dit wel doen en ben daarom niet trots op mijn vaderland van daar ook geen hoofdletter8-| -
Ik heb alles iets lichter gemaakt en ga morgen proberen andere dingen wat frisser te maken.
maar bedankt voor de reacties tot nu toe:$ -
Ow ik had al blij geweest bij 1,30 haha
maar het was dan ook mijn bedoeling het simpel te houden en vooral zakelijk en strak!Trouwens nog mensen geintresseerd?
-
Hey mensen ik heb vandaag hard gewerkt aan een layout en zou graag van jullie weten wat jullie er van vinden en hoeveel je er voor zou willen geven.
(Zonder slicing)
De layout:
Mvg Gun:cheer:
-
Ik denk persoonlijk niet dat ie verkocht zal worden en al helemaal niet voor 10 euro
Gewoon nog even door oefenen en pas als je echt tevreden bent over een layout te koop zetten voor de prijs dat ie waard is
-
Ik heb het best wel druk op het moment maar ik heb nog wel een nog niet gebruikte layout liggen voorvbeeldje:
(en ja ik weet van de spelfout) -
Scriptdealer
scripting deals
scriptmarket
scriptingmarket
cheapscripts
webmastertown
webmasters home -