Posts by Gunpower

[offtopic]Lijkt school wel[/offtopic]
    Nou volgens mij breng ik jullie een beetje in problemen met het openen vcan dit topic dus ik denk tochmaar dat ik hem opnieuw ga installeeren bedankt!

Robin volgens mij kan dat niet meer...

Niels Het probleem is dat ik niet kan inloggen...
    Anders had ik ook wel zoiets al gedaan...

Maar bedankt allebij...
    [offtopic]Waarom doe ik de hele tijd ... achter elke zin...?[/offtopic]

Hey criminelen,

Heb een probleempje met me pc...
    ik had windows XP opnieuw geinstalleerd maar gister zegt ie in een keer dat ik hem moet activeren... dus ik denk: o dat zal wel een foutje zijn dus niks aan gedaan.
    Maar nu start ik me pc op en staat er als ik me aanmeld:

Dit exemplaar van windows moet bij microsoft worden geactiveerd voordat u zich kun aanmelden.
    Wilt u windows activeren?
    [Ja] [Nee]
    Wat ik ook druk ja of nee ik word afgemeld...
    Voor de duidelijkheid: hij is volledig legaal!

Kan iemand me helpen? heb namelijk een zin om hem opnieuw te installeren:cheer:

Je bent geen dj zonder draaitafels en een mixer...
    Een dj programma gebruik je alleen om digitale mp3'tjes die je niet op cd heb staan af te spelen of bepaalde effecten.

Is ie voor blinden en slechtzienden?

Ik zie geen verschil alleen wat slechtgeplaatste content erbij...
    verder is dat hout lelijk als de nacht.

Roze as volgeens mij voor meisjes en geel voor homo's maar ja ik ben niet bekend in die scène jij blijkbaar wel...

Ik zou met die achtergrond maar 1rijtje van die "hoehetendiesingen" doen;)
    voor de rest ziet het er aardig ut!

Mijn oma doet van die computer cursussen misschien handig;)

waarschijnlijk komt het omdat je op een Layer in hebt lopen zoomen wat ie dan niet in de andere laag doet.
    Zorg ook even ervoor dat je topic wat meer ABN/AN wordt ik meen dat niemand er iets van snapt.

Ik zou eerst fatsoenlijk nederlands leren...
    Daarna een fatsoenlijke titel verzinnen...
    En dan heel misschien na 1,5 jaar oefenen kan je een beetje layout creeeren als je er volledig voor gaat tenminste!

Weetje je zeker dat je hem zelf hebt gemaakt?
    ik snap namelijk niet waarom je een button nav84712501a.gif noemt...

Verder moet je gewoon helemaal opnieuw beginnen en alles opvollen want dit zijn alleen een paar slecht geplaatste hokjes
    succes

Als je wilt gaan remixen kijk dan eerst naar je programma: fruity loops kan je beats en nummers mee creeren niet remixen!:@

Als je wilt remixen koop 2 cd-spelers, een mixer en een hoofdtelefoon en dan kan je gaan remixen.
    Als je een cd-speler nodig hebt moet je maar contact met me opnemen want ik heb er hier nog een staan.

Een stuk netter dan de vorige alleen de letterkleur lijkt een beetje veel op de achtergrond als je dat verandert vind ik het erg knap gedaan voor je 2de keer.
    Ik ben zelf designer als je me hulp nodig heb stuur een pb dan stuur ik me msn wel!:cheer:

Maaark
    Als het niet in strijd was met het regelement van dit forum had ik hem voor alles wat er in me opkwam uitgescholden.
    Niet iedereen kan zich even goed inhouden...
    Relax......