Ja alleen wel jammer dat het van een tut is:P
die ene die je v2 noemde vind ik heel erg onhandig: supper groot en rommelig komt ie over!
Posts by Gunpower
-
-
cwcw
Appels kun je niet met peren vergelijken!
Het gaat hier over iets heel anders dan jodenvervolging of extreem rechtse acties! -
rutgerk
Dit is echt geen 50-100 waard hoor!
Dit is gewoon een template en geen layout dus dat veranderd de waarde zoiezo al.
als ie nou gebased en gesliced was dan had ie misschien nog wel 25-50 opgelever maar die layout alleen nooit!
[offtopic]Haha(xD)[/offtopic] -
Bedoel je dus dat wat hitler gedaan heeft goed is?
of lees ik dat fout?het klopt dit is echt te ziek voor woorden!
-
-
Ziet er netjes uit.
Niet erg uniek/origineel maar dat hoeft opzich niet echt. -
6/10
Het ziet er uit alsof het in 3 minuten is gedaan en dus niet heel erg professioneel uitziend
-
Citaat van Cass
Gefaald project?
Niks werkt goed, layout is lelijk.
Het idee was leuk, de uitvoering is gefaald!En nu niet gaan lullen dat het bij jullie allemaal perfect werkt. Want daar hebben we niks aan.
Ga een fatsoenlijk spel maken
Toedeloe!:cheer:
Ben het met je eens ik vind het gewoon een slechte namaak van habbo.
-
Ik ben t met Dewilde eens leek net mspaint layout en dus heel erg onprofessioneel gebruik...
Je moet wanneer je een layout maakt wel echt een doel maken,
dus niet omdat je het leuk vind want dan berijk je niks(als je iets wilt bereiken tenminsten) -
Ik kan het ook voor je doen mijn tarief is 10 euro
-
Saai misschien een kleurtje erbij?
-
Ja maar wat is het antwoord op die andere vragen?
of moet iemand anders dat voor je zeggen? -
Ik kan wel alles aanpassen" Betekent dat dat je templates download en de plaatjes daarvan veranderd?
(dit noem ik namelijk geen designen)Wat voor site wil je?
ga je hem ook echt gebruiken of alleen om een site te hebben?Is er enige vergoeding mogelijk?
-
Citaat van stan
daar ben ik het niet echt mee eensik weet niet op welke grond je deze uitspraak zegt maar ik denk niet dat u er veel verstand van heeft.
hij heeft er wel degelijk verstand van hij denkt namelijk hetzelfde als ik en dat jij nou 25 durft te vragen vind ik helemaal raar maar oke:S
-
Je website mag niet mooi zijn (of niet) door een font kijk naar je layout wanneer je de content/text layer op invisible zet en kijk of jezelf nog iets ziet wat mooier kan.
Of ga inspiratie opdoen.
[:cheer:] -
Het is niet erg speciaal ofzo gewoon standaard indeling die wanneer je goed met je kleuren afbeeldingen en fonts omgaat nog best mooi kan worden
-
Al geprobeerd op andere sites zoals phphulp?
(sorry voor reclame) -
Over een maandje (hoop ik) zal mijn site online gaan en zal graag linkpartner worden.
[offtopic]Miss heel dom maar wat is PR1 PR2 PR3 ?
Graag antwoord via pm om het topic schoon te houden8-|[/offtopic] -
Ja met cass eens ze zijn allebei niet ech heel erg uniek ofzo haal alle pluspunten uit bijde layouts en maak daar iets van.
Succes! -