Posts by Gunpower

Cas
    Wanneer je een aanpassing wil laten doen kan dat!

eventueel contact script zou toegevoegd kunnen worden!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.09 10:27:03:
    De prijs is verlaagd dus als ik er iemand nog een plezier mee kan doen bied!!!

[offtopic]De rest was ook nuttig maar je vind het vervelend om te horen![/offtopic]
    Zet in ieder geval de volgende keer dat je iets met een tut maakt dat er wel bij!

[offtopic]@ Alexruter
    In het regelement staat dat je alleen een offtopic reactie mag posten wanneer er ook een on-topic reactie in stond.
    niemand heeft jou gevraagd of je bod nog steeds geldig is dus de regel "Mijn bod is nog steeds geldig;)" is ook off-topic![/offtopic]

ik zou voor antagonist gaan daar heb je maar 1 pakket die gewoon genoeg is!
    Tip:
    Onbeperkt is niet altijd onbeperkt lees goed de voorwaarden voor je hosting aanschaft!

Ziet er heel erg free template achtig uit niet bijzonder bedoel ik.
    klanten (en al helemaal voor webdesign) zien na 3 seconden al of ze van jou diensten gebruik willen maken of niet dus zorg ervoor dat je niet te makkelijk denkt over je eigen site!

Als je het erg vind om noobfroop te zijn begin er dan niet aan want bij alles ben je in het begin slecht.
    hoelang duurde het bij jullie voordat jullie konden fietsen?
    hoevaak ben je wel niet van je fiets af gedonderd?

maar je moet vooral ook niet denken dat je binnen een jaar voor jezelf kan beginne!

Heeft anders niet iemand een goede tutorial hoe je het met kladblok doet?

Ik heb er een maar die vind ik niet erg fijn (volgens mij is die niet helemaal goed ook:S(vandaar dat het niet lukte))

Anders zoek ik zelf wel maar ik denk als ieman een goede heeft liggen of kent8-|

Wat maakt het uit of iemand turk is of niet?
    Het betekent niet dat saliih het meteen eens is met genocide,
    zoiets zou je aan hem kunnen vragen.
    als je dit niet doet krijg je erg veel vooroordelen over bepaalde groepen, mensen, landen, culturen enzo!

Hey Criminelen,

Ik oefen al een hele lange tijd om met kladblok te basen maar het is niet heel erg makkelijk en het duurt een aardige tijd voor je site helemaal werkt,
    dus ik vroeg me af of een van jullie een fijn gratis "drag & Drop" programma hebben voor windows.

Alvast bedankt!