10.000 5 euro
Posts by Gunpower
-
-
Ik kan voor 50 euro een layout voor je maken zodat hij precies is afgesteld op jouw voorkeuren.
inclusief basing en slicing.
Meer info? PM Me! -
Ben benieuwd(c)
-
Whaha je bent weltrots op je cowboy he?
op elke layout in je photobucket account heb je er een staan.
En het eigenlijk kan je het geen layout noemen want het is meer een paar slechtgeplaatste blokjes met een fout lettertype.
[offtopic]en je stoere cowboy:piraat:[/offtopic] -
ik hbe er 10.000 voor je liggen Bied maar:cheer:
-
Het zijn twee hele verschillende designs die niks van mekaar hebben.
ik zou ze wat mee op elkaar laten lijken! -
Gellukig maar vond het al raar8-|
-
Ik vind het wel erg lullig degene die meedoen die hebben met de gedachten iets te kunnen winnnen zichzelf ingeschreven en er erg veel tijd ingetoken vind het dus erg raar om dit nu in een keer stop te zetten!
-
Hoe kom je aan die navigate mous eover?
vind hem erg mooi je site trouwens! -
Stond er dan dat je de psd zou krijgen?
-
Dus het maakt je niet uit hoe ie eruit ziet?
Wees eens wat duidelijker en geef voorbeelden! -
Citaat
Die van jou was zeker een balkje en klaar..
Heb je het nou over die die het laatst gepost heeft?
Whahaha een balkje dat van jou dan dat zijn gewoon een paar balkjes en een paar slecht geplaatste plaatjes!Rating: 3
Pluspunten: Niks
Minpunten: Alles het zijn een paar veel te grote blokken zonder content of wat met daar een paar plaatjes op gepopt.
Dit kun je geen layout noemen.
Tips: Kijk naar andere sites en leer van tutorials
Geschatte waarde: Niks op dit moment is het zonde van je mb'sLeer hiervan!:cheer:
-
IKKE!!!
Ik zou hem heel graag willen heb namelijk een shirt op het oog die ik alleen nog maar daar heb gezien! -
-
Je krijgt zoiezo geen kwaliteits/professioneel werk geleverd voor 10 euro en als je dan nog basing er bij wilt!
denk niet dat dit gaat lukken je hebt 2 opties:Optie: Crëeer een groter budget en ga naar een professioneel bedrijf.
Optie: Probeer er zelf een te maken en anders een van template sites.
-
-
[offtopic]
[offtopic]alsof jij nog nooit zomaar iets gedownload hebt...[/offtopic]
Styxx, doe je oplichterij maar ergens anders.
want wij doen het wel gratis voor hem als we dat kunnen.[/quote]Zeg ik dat dan ergens in dit topic nee dus niet zeuren!
en ja ik download wel eens maar ik vraag niet op dit forum hoe je aan illegale ware kan komen omdat dit in strijd met de regels is! -
Start het topic dan niet.
of denk eerst met dat ding op je nek na en maak een valid request topic! -
-
Kort maar krachtig!
Hopelijk blijf je vaak langskomen hier op cp!