Waar gebruiken jullie dit ding eigenlijk allemaal voor?
Posts by wimmpie
-
-
Ik zie mensen hier herinneringen ophalen die mij superhard aan mezelf doen denken
Ik ga de source toch eens downloaden
om een beetje lekker mee te kloten, altijd leuk. Ookal ben ik nu met OOP bezig...
-
@K.Rens, wordt publicoll eigenlijk nog actief gebruikt?
-
Hallo iedereen,
ik vroeg me het volgende af.
Is het voor een website nuttiger om meerdere databases te gebruiken?
Bijvoorbeeld:
1 database slaagt alle leden en andere relevante dingen op.
een tweede database slaagt de configuratie van de website op.Wat is jullie mening hierover?
Groetjes,
Willem -
Mogen we ook weten over welke website het gaat?
-
Hallo iedereen,
ik een php bestand die de volgende file (en class Page) aanroept.
Nu krijg ik de volgende error:CitaatFatal error: Class 'basic\Smarty' not found in D:\Documents\scripts\time2kill\New folder\New\classes\Page.class.php on line 33
Het probleem ligt dus bij het feit dat ik een namespace gebruik en de smarty class die helemaal geen namespace gebruikt.
Hoe los ik dit op?Dit is het bestand:
PHP
Toon Meer<?php namespace basic; function my_autoloader($class_name) // autoload function { // // split up in case of namespaces $parts = explode("\\", $class_name); // //check for exceptions //Ex. Libraries switch(end($parts)) { case "Smarty": $path = "/libs/Smarty"; break; default: $path = ""; } require($path . "/" . end($parts) . ".class.php"); } spl_autoload_register('basic\my_autoloader'); class Page { public function __construct() { $smarty = new Smarty(); } } ?>
Alvast bedankt,
Willem -
De naam van het domein??
-
Prettige feestdagen iedereen.
Misschien is het wel een idee om de knoppen van het menu bovenaan van kleur te veranderen?
-
Maar hoeveel wil je er eigenlijk voor hebben?
-
-
-
ik heb niets ontvangen?
-
-
Wat is de naam van de site?
-
@dees040, deze krijg ik als ik naar localhost/osFighter ga...
Maar hoe zou ik dan kunnen inloggen? Want er worden enkel errors getoond en niks anders.@Patrick Even een vraagje: is het een slim idee om een aparte functie in de User class te maken voor het toevoegen van leden? Deze wordt uiteindelijk enkel gebruikt in het registratie script, dus het lijkt me dat je dan overbodig veel code in je class krijgt.
-
Maar om nodejs te hebben moet je natuurlijk weer een vps hebben...
Zou het ook mogelijk zijn om de chat te runnen via een andere server?
Bv. je spel hosten bij versio? En dan je chat behandelen via Nodejitsu?? -
Hoi jongens,
ik kwam daarnet de volgende tutorial tegen voor een AJAX chat:
http://tutorialzine.com/2010/10/ajax-web-chat-css-jquery/
Is dit volgens jullie op de goede manier aangepakt?
Elke seconde een request sturen?
En verminderen als er minder activiteit op de chat is?Groetjes,
Willem -
-
Heb je enkel een psd nodig?
-
Hallo jongens,
Ik heb de maffiazi source gedownload.
Zoals sommigen van jullie weten werkt enkel de <?php op WAMP (geen <?)
In de maffiazi source zijn die shorttags overal gebruikt...
Is er toevallig ergens in functie in notepad waarmee je een woord kan vervangen in alles files van een bepaalde map en in alle submappen?Groetjes,
Willem