Posts by wimmpie

lijkt me logisch maar uiteindelijk heb je daar geen last van...
    Maar webmasters kunnen als je dit systeem gebruikt niet achter je pass komen want dat loginscript gebruikt namelijk geen password tabel in de database van de leden.

tja eigenlijk gaan we nu wel offtopic

Citaat

Zelfs dit laaste hoeft niet meer, hier is tegenwoordig een appart systeem voor,

Tjonge er gebeurt veel de laatste tijd.

Citaat

Ik heb dit topic gestart, omdat ik (persoonlijk) er achter wil komen waarom jullie hier het systeem zo haten, en wat we er dus nog aan kunnen verbeteren.

Wel eigenlijk wil ik dat ook wel weten.
    Zijn jullie gehersenspoeld ofzo??

Citaat

wimmpie hij bedoelt dat hij wel werkelijk wat van beveiliging afweet. Hiermee heeft hij dat verdient..

Oke ik snap het.

Citaat

en kan iemand mijn vraag beandwoorden? Stel je hebt een betaalde host, ben je dan nog verplicht het gamecoll login systeem te gebruiken?

Nee als je mag doen wat je wilt. Maar ik denk dat als je het gcoins systeem wilt gebruiken je dan wel het login systeem moet gebruiken

^o)

tja dat je dat echt gezien hebt ofzo kan ik niet checken

Citaat

Ooit 100 euro in 10 minuten verdient ? Ik wel.

Hu en wat heeft dat daarmee te maken??

Citaat

De instellingen op de gamecoll server is ook uitermate slecht wat betreft de php beveiliging om nog maar te zwijgen over de rest.

Hoe weet jij dat nu?? heb je al eens geprobeerd voorbij de beveiliging van gc te komen?

Sja ik snap ook niet wat er zo slecht aan is hoor ik vind het handig want dan heb je geen last met belsystemen etc en koen vind ik hardstikke aardig

Wel ik vind er niks mis mee alleen jammer dat het (bij mij toch en ik ben een beginner) zo moeilijk is om het in een html layout te plakken

Enne nog even een aanvulling op Tieske: de webmaster krijgt ook nog 90% van de Gcoins die je lid op je site heeft gezet op zijn Gamecoll.com
    (Het lid behoud wel al zijn gcoins)
    En de webmaster kan die gcoins uitwisselen vanaf ze een samen een waarde hebben vanaf 5 euro