en wanneer was dat??
CitaatWouw ik heb nog nooit zo'n grote tekst met onzin onder elkaar gelezen. Na al die jaren heb je nog steeds geen verstand van enige vorm van beveiliging
Dat bedoel ik met die belediging...
en wanneer was dat??
CitaatWouw ik heb nog nooit zo'n grote tekst met onzin onder elkaar gelezen. Na al die jaren heb je nog steeds geen verstand van enige vorm van beveiliging
Dat bedoel ik met die belediging...
wel als je nu die personen inloggen heb je meer leden en als je meer leden hebt (ookal zijn ze inactief) gaan ook meer denken dat je spel goed is omdat het veel leden heeft...
Wel ik registreer me op veel sites en achteraf kom ik er niet meer op en dat registreren word ook irritant en door het gamecoll inlog systeem moet je je niet altijd registreren.
spammers: ban
eerst zeg je dat het 3 minuten is voor snoep stelen en nu zeg je dat het 1 minuut is
Tja volgens mij heb je gelijk das net zoals roddelen iemand begint en uiteindelijk gaan mensen fantaseren en dingen steeds erger maken
CitaatVraag op wmcity dan bijvoorbeeld wat ze ervan vinden.
Oke
CitaatFijn dat ik weer afgezeken wordt zonder dat er wat tegen gedaan wordt. Melden heeft toch geen zin.
1. Das net zoals ik zou zeggen dat bij jou site dat iedereen simpel iemand anders password kan zien.
2. Hoe weet jij nu dat er niets aan word gedaan?? Heb je dan misschien al eens iets gemeld?
moet je bij elke misdaad als je in de gevangenis zit 3 minuten zitten?
wel ik vind het niet direcht dus mssch staat het toch in een ander script... maar dat lijkt me onlogisch dus nog eventjes wachten op reacties van anderne
wel ik vind het raar dat iedereen hier dan gamecoll haat en dat gamecoll nergens anders gehaat word
En als deze webmaster er misbruik van maakt word hij van het hele gamecoll systeem verbannen
wel dat is bij de oude als je goed leest en dat is alleen bij hem en ik moet zeggen Tieske is een van de medewerkers van gamecoll dus ik denk niet dat hij leden zou hacken...
Waarom zou er nu in godsnaam een patent yourcrime staan???? Er zijn duizenden van die sites
wel in het steel script zeker
rond regel 130
if($data->autostelen_kans1 >= 50){mysql_query("UPDATE `gebruiker` SET `autostelen`=`autostelen`+$'pra' WHERE `login`='{$data->login}'"); }
else{mysql_query("UPDATE `gebruiker` SET `autostelen_kans1`='$pra' WHERE `login`='{$data->login}'"); }
Zoiets en dat doen je dan ook voor die kans 2 en kans 3
wel simpel je moet ervoor zorgen dat als ie de kans omhoog doet er een if'je staat dat ervoor zorgt dat je kans niet meer omhoog gaat als het 50 is
Vreemd genoeg leest precies niemand dat...
CitaatMaar als je bijvoorbeeld inlogd op worldwar dan wordt je ook doorgestuurd naar gamecoll en dat hoeft van mij allemaal niet.
Daar heeft ie wel een punt ik vind op eerlijk te zijn dat er toch een andere login moet komen, geen systeem maar een ander script
CitaatKan op zich wel hoor Neem aan dat het hier om gamecoll gaat
Jij bent paranoia