je hebt gelijk
Posts by wimmpie
-
-
ik heb geen banditi source maar Flatliner ik raad je aan om met een goedkope betalende host te beginnen want als met de naam van zo'n gratis host krijg je altijd minder mensen...
of promoten op http://www.publicoll.com daar krijg je ook veel bezoek van als je een criminals hebt
-
OFFTOPIC:
lars ik ben ook 12 maar zit in het 2de middelbaar en doe nu latijn (ben een jaar overgeslagen.)
en ik ben begonnen met scripten toen ik 11 was...
Ik ben nog niet erg goed...
maar kan toch de basis.ONTOPIC: Good luck storek and believe me K.Rens and the other scripters of gamecoll of very good scripters.
-
Maybe anybody have to make an English version for Criminalspoint because i think its irritating (i don't know this is te right word) this site have 2 languages mixed
Sorry for my bad English
Mssch moet iemand een engelse versie van Criminalspoint maken want ik denk dat het irritant is dat deze site 2 talen door elkaar heeft.
-
tja maar een paar mensen verpesten het hier wel een tikkeltje
ik vond cp ook maar niets maar nu zit ik hier meer dan op ws
-
dan moet je de naam anpassen want er staat overal criminalspoint
-
-
mooi
-
Citaat
Ik zou wanneer de dader bekend word, hem gewoon opzoeken en terugpakken.
Dan kan je zelf ook een boete krijgen he
En als ze hem vinden zit ie wss toch in de gevangenisWaarschijnlijk was ie dronken en had ie en nogal emotioneel en wou hij zich afreageren
-
duidelijk genoeg... het werkt dus
-
mooi
-
Beterschap
Maar het lijkt me logisch dat je en schadevergoeding krijgt hij heeft je geslagen en je bent minderjarig...
CitaatGa naar de politie meld hem aan, en neem een advocaat in je arm.
Als je leest zie je dat de politie al op zoek is...
Ze moeten hem alleen zoeken.Eigenlijk is het een beetje (dit wens je niemand toe) te hopen dat hij opnieuw toeslaat zodat iemand heel zijn nummerplaat kan onthouden.
-
Citaat
En de admin wil niet verkopen, heb dat al geprobeerd
Nog meer werk voor je en dan probeer je dat te kopen :p
Als je het namaakt zou ik toch nog ietsje aanpassen want als het compleet hetzelfde is komt er niemand he
-
mooi gemaakt botmen nog een klein foutje bij prive berichten daar staat namelijk (0}
-
Citaat
Maar niet iedereen gebruikt Firefox virgo.
Ik gebruik firefox 8-|
enne ik vind niks slecht aan di design -
PHP
Toon Meerelse{$error = misdaad;} if($error != niks){ if($bakkans == 3 AND $misdaad != 1){ $time = $tijd*60; mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='$time',`baktijd`=NOW() WHERE `id`='$data->id'"); } } else{$error = misdaad;} if($error != niks){ if($bakkans == 3 AND $misdaad == 1){ mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='60',`baktijd`=NOW() WHERE `id`='$data->id'"); } }
moet er komen rond regel 450Zoiets is het ongeveer... kan denk ik op simpelere manieren maar deze werkt normaal...
-
Ik zou gewoon een nieuw bericht maken op de home page waar in het groot opstaat dat cp niet gekoppeld word
-
Citaat
en je wilt gamecoll aan cp koppelen, enige aanleiding daarvoor is dat je ons ergens voor wilt laten gaan betalen op cp.
Waarom zou je leden nu laten gaan betalen voor een community???
-
Gamecoll zelf is een host
-
Wel volgens mij komt dat doodsimpel omdat OpenID geen host heeft en geen andere projecten en Gamecoll wel een host is en wel vele projecten heeft die onderhouden moeten worden: yourcrime (dit is tegenwoordig OnlineGameManager), webscripters, publicoll,...
en veel van die dingen doet Koen.
Hij heeft het zo druk dat hij zelfs een script (voor OMG) dat ik in het begin van het schooljaar heb gegeven nog steeds niet heeft nagekeken...
En ik heb hem er regelmatig aan herinnerd