Neem iets anders bv. Streets of Death
of Bulletgang
Posts by wimmpie
-
-
oke mensen swatcrime trakteert
-
mooi
-
http://www.cronjobs.gamecoll.com
werkt normaal ook -
idd maar zoals hij zegt is hij nog een beginner dus waarschijnlijk weet hij dat nog niet he...
-
Ik speel nu 5 jaar hobo...
nee niet homo :p
-
voorbeeld?
-
mooi gemaakt zeg...
-
-
Kan je hem misschien een pm op G-Gangsta.nl sturen?
-
-
WoutR erg handig update...
ik vind dat ze eigenlijk wel gelijk hebben maar dat komt gewoon omdat iedereen hier over banditi zaagt dat andere mensen dat ook gaan beginnen en zo komen er steeds meer mensen met banditi
-
worden je crons uitgevoerd?
-
-
Ik zou toch een link plaatsen want anders is het onoverzichtelijk en ook minder interessant om te lezen
-
tja maar ik snap niet dat je hiervoor een topic begint hoor iedereen vind Dominic (behalve sommige) beter dan koen dat is nu duidelijk dus :slotje:
-
das waar
maar dat je meer connecties had met Dominic dan ligt dat aan jezelf he -
rare redenering zeg
maar hoe kotm het eigenlijk dat iedereen hier zo anti-gamecoll is??? komt dat allemaal omdat yourcrime zogezegd een patent had? -
-
Citaat
Nee, het is gewoon kanker bullshit. Koen had gewoon nooit eigenaar hiervan moeten worden hij had zich gewoon bij die kanker webscripters met zijn kut gamecoll systeempje moeten houden, opflikkeren met deze gozer.
Heb jij je speciaal geregistreerd om dat te zeggen ofzo????
Ik vind het goed gescript (iets wat jij waarschijlijk niet kan)Citaatik zal zo wel weer bestempelt worden met gamecoll hanger.
want ik niet ben want gamecoll is huilen met de pet op.Die zin snap ik niet maar je hebt wel gelijk