Posts by wimmpie
-
-
ik heb eens een probleem gehad dat er een beetje op leek ik denk dat het aan de cookies van je login lag
-
misschien van die oogscanners
-
een afbeelding en misschien ook nog wat tekst
want teveel afbeeldingen doet je pagina te lang laden en is veel te overweldigend -
Ik hoop dat het hier in belgie niet gebeurt
maar zouden ze die camera's niet 's nachts plaatsen? -
tja ik ben 13 en ik maak soms headers of kleine scriptjes voor OGM
maar dan heeft K.rens nogal veel debug werk:p -
Citaat
Weet je wat eigenlijk ook wel een leuk idee is ?
(het zelfde als wat de turken,marokanen enz.)
Als wij alle echte nederlanders eens naar maroko of turkije gaan, en we gaan daar wonen kijken wat er dan gebeurt.
Er zijn wel zat voordelen zoals:
Het is er vaker leker weer.
Het is groter kwa oppervlakte.
En nog de belangrijkste dan kunnen we eens kijken wat hun doen in onze situatie.We nemen al onze spullen mee en dat doen de marokanen of turken ook dan is het volgens mij best leuk...
CitaatHet ergste is dan nog dat wij betalen voor hun onderdak! Terwijl onze bloedeigen daklozen geen dak onder hun hoofd hebben.
Das waar maar eigenlijk kunnen onze daklozen evengoed werk zoeken he... alleen wil niemand ze omdat ze er slecht uitzien. Steek ze in de douche geef ze nieuw kleren en ze kunnen gaan werken
-
zou ook kunnen
ik weet nie -
Citaat
Als wij iets doen in het buitenland worden wij ook truggetrapt ons land in.
volgens bij moet je blijven om je straf uit te zitten
-
Citaat
In deze staafdiagram zie je duidelijk dat allochtonen vaker een misdaad plegen dat autochtonen.
ik vind dat ie geen gelijk heeft.
niemand wil ze om mee te werken (omdat SOMMIGE stelen) dus ze hebben geen werk daarom moeten ze om aan geld te geraken stelen...
Das dus een kettingeffect (ofzoiets) het word steeds erger.Ik heb ergens gelezen dat als ze verwachten dat je iets doet je dat ook sneller gaat doen, in dit geval dus stelen.
En ik vind dat ie dan maar in Nederland moet blijven met z'n idee. Maarja in belgië is er ook zo'n partij alleen ietsje minder racistisch
en ik vind ook dat de moslims de europeanen dan mogen buitengooien. Zij mogen niet in ons land wij niet in hun land -
bestaan de velden in de database?
-
ben de wel niet stemrechtig maar ik ga in ieder geval nooit voor Vlaams Belang (Belgie dus) stemmen
-
maarja als je geen sukkel bent die gewoon een criminals wil beginnen
en niks van scripten afweet koop je dat
maar als je er echt iets van wilt maken weet je al zeker dat deze sources vrij zijn.
Misschien is het wel een lesje voor mensen die niks van scripten afweten en een spel willen beginnen -
zaalig
-
als je het heel rustig doet lukt het misschien wel maar dan zou ik beginnen met belgië en nederland in plaats van alles in 1 keer anders lukt het echt nooit
-
how :p
vind het nog meevallen
-
linkje?
-
ik zou wel opzoek gaan naar unieke sources want banditi en vendetta vind je overal
mag je daar wel geld voor vragen als die is vrijgegevenDein Edit:Hij verkoopt layouts.. geen crimegames!
-
arne kan da gewoon nie goed zeggen
-
ik weet niet dat je hier veel hulp gaat vinden tenslotte heeft bijna iedereen hier een eigen crimegame (de meeste banditi)