Geen error maar ingame menu komt nu in het outgame menu
Posts by wimmpie
-
-
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/wimmpie/domains/legendofthesamurai.gamecoll.com/public_html/login.php on line 196
Komt er nu,dit is het stukje script
PHP
Toon Meerecho "<h3>Ingelogd</h3> Ingelogd als <b>$list_lid->login</b>! <META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"1; URL=index.php\">"; } exit; } //Canlogin staat nog niet op 1 if($logincheck['loginretry']<='0' && $logincheck['canlogin']!='1'){ mysql_query("DELETE FROM `apilogin` WHERE login='".$login."' OR `sessionid`='".session_id()."' OR `randcode`='".$randcode."' OR `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'") or die("Ik kon de vorige sessies niet goed opkuisen. Is de tabel apilogin wel gemaakt in de database?".mysql_error()); session_unset(); //Lijn 196!!!!! session_destroy(); unset($_GET); unset($_POST); echo "<a href='".$thisfilename."'>Uw inlog sessie is verlopen.<br> Ga terug en probeer het opnieuw.</a>"; exit; }
-
Hoi,
ik heb het in en outgame menu van m'n spel in 1 pagina gezet maar als je inlogt vernieuwt het menu niet en dus moet je nog eens op vernieuwen drukken.
weet iemand hoe ik dit oplos?
PHPecho "<h3>Ingelogd</h3> Ingelogd als <b>$list_lid->login</b>! <META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"1; URL=hq.php\">";
Das het stukje waarover het gaat.
-
Vanonder stond nog een } teveel en de n die stond op het einde van de zinnen weggedaan en het werkte...
thx
slotje
-
oke dat weet ik dus ookal weer.
-
ik zou natuurlijk wel willen :p
maarja ik ben 13 dus het zal niet mogen zeker...
(je kan altijd proberen ;))en ik heb ook geen flauw idee hoe je spellen toevoegt...
maar dat zoek ik wel eventjes op. -
Hoi,
als ik een bendewar wil doen op m'n spel komt er altijd:
"Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /home/wimmpie/domains/legendofthesamurai.gamecoll.com/public_html/bendewar.php on line 64"En ik heb al een paar keer gekeken ofdat er niet ergens een { of een } teveel of te weinig staat maar ik vind het niet.
Kunnen jullie het misschien vinden??PHP
Toon Meer<?php /* ------------------------- */ include("_include-config.php"); if(! check_login()) { header("Location: login.php"); exit; } include("_include-gevangenis.php"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'"); /* ------------------------- */ ?> <html> <head> <title>Legend of the samurai :: The Game</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="layout/css.css"> </head> <body> <table width=100%> <? if($data->bendelevel >= 7){ $bende1 = mysql_query("SELECT * FROM `[bende]` WHERE `name`='{$data->bende}'"); $attbende = mysql_fetch_object($bende1); $naamdef=$_GET['x']; $defbende1 = mysql_query("SELECT * FROM `[bende]` WHERE `name`='{$naamdef}'"); $defbende = mysql_fetch_object($defbende1); $attman1 = mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `bende`='{$data->bende}'"); $attman = mysql_fetch_object($attman1); $defman1 = mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `bende`='{$naamdef}'"); $defman = mysql_fetch_object($defman1); $attpower = round($attman->aanvalwapen*$attman->wapenervaring+$attman->gif1*2+$attman->gif2*4+$attman->harnas*5+$attman->kracht*2+$attman->reputatie/2)*rand(10,25); $defpower = round($defman->aanvalwapen*$defman->wapenervaring+$defman->gif1*2+$defman->gif2*4+$defman->harnas*5+$defman->kracht*2+$defman->reputatie/2)*rand(15,35); if($attbende->started + 24*60*60 > time()){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">{$attbende->name} staat nog onder bescherming</td></tr>\n"; } elseif($defbende->started + 24*60*60 > time()){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">{$naamdef} staat nog onder bescherming</td></tr>\n"; } elseif(($numattacks = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `[logs]` WHERE `login`='{$attbende->name}' AND `person`='{$naamdef}' AND FLOOR(UNIX_TIMESTAMP(`time`)/(60*60*24))=FLOOR(UNIX_TIMESTAMP(NOW())/(60*60*24)) AND `area`='bendewar'"))+1) >= 10){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">{$attbende->name} heeft {$naamdef} al 10x aangevallen vandaag</td></tr>\n"; } elseif($defbende->name == $attbende->name){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je kan je eigen bende niet aanvallen</td></tr>\n"; } elseif(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `[logs]` WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`time`) < 10 AND `login`='{$attbende->name}' AND `area`='bendewar'")) > 0){ print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bendeleden zijn nog moe van de vorige aanval</td></tr>\n"; } $geluk = rand(1,7); else{ if($defbende->fabriek == 0 OR $geluk != 2 OR $attbende->fabriek >= 1 AND $attpower > $defpower){ $land == round($defbende->land/100); $afpersing == round($defbende->afpersing/1000); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `afpersing`=`afpersing`+'$afpersing', `land`=`land`+'$land', `attlosses`=`attlosses`+'1' WHERE `name`='{$attbende->name}'"); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `afpersing`=`afpersing`+'$afpersing', `land`=`land`-'$land', `defwins`=`defwins`+'1' WHERE `name`='{$naamdef}'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `reputatie`=`reputatie`+'20' WHERE `bende`='{$data->bende}'"); mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`login`,`person`,`code`,`area`,`clan`) values(NOW(),'{$attbende->name}','{$naamdef}',((($afpersing << 10)|$land) << 1),'bendewar')"); print "Je bende heeft gewonnen.<br>En je bende heeft {$afpersing} handelaren en {$land} m² land verovert\n"; }elseif($defbende->land < 50){ $afpersing == $defbende->afpersing; $land == $defbende->land; mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bende`='',`bendelevel`=0, `bendewerk`=0 WHERE `bende`='{$defbende->name}'"); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `afpersing`=`afpersing`+'$afpersing',`land`=`land`+'$land' WHERE `bende`='{$attbende->name}'"); mysql_query("DELETE FROM `[bende]` WHERE `name`='{$naamdef}'"); mysql_query("INSERT INTO `[messages]`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`,`outbox`) values(NOW(),'** Auto bericht **','{$defman->login}','Bende nieuws: {$naamdef}','Na een bloederige slag om het hoofdkwartier zijn jullie gevlucht... Neem je wraak? \n\n Na een aanval door {$attbende->name} is jullie bende vernietigt...',0)"); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `land`=`land`+'$land',`afpersing`=`afpersing`='$afpersing' WHERE `bende`='{$attbende->name}'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `reputatie`=`reputatie`+'40'"); mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`login`,`person`,`code`,`area`,`clan`) values(NOW(),'{$attbende->name}','{$naamdef}',((($afpersing << 10)|$land) << 1),'bendewar')"); print "Jullie hebben {$naamdef} gewoon de grond ingeboort. En $afpersing handelaren en $land m² land gewonnen.\n"; } elseif($defbende->fabriek == 1 AND $geluk == 2 OR $attbende->fabriek == 0 AND $attpower > $defpower){ mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `fabriek`='0',`deflosses`=`deflosses`+'1' WHERE `name`='{$naamdef}'"); mysql_query("UPDATE `[fabriek]` SET `owner`={$attbende->owner},`man1`='',`man2`='',`man3`='',`man4`='',`man5`='',`man6`='',`man7`='',`man8`='' WHERE `owner`='{$defbende->owner}'"); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `attwins`=`attwins`+'1' WHERE `name`='{$data->bende}'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `reputatie`=`reputatie`+'20' WHERE `bende`='{$data->bende}'"); mysql_query("INSERT INTO `[messages]`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`,`outbox`) values(NOW(),'*AutoMsg*','{$defbende->owner}','Bende nieuws: Fabriek','{$attbende->name} heeft jullie illegale fabriek overgenomen tijdens een bende oorlog...',0)"); mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`login`,`person`,`code`,`area`,`clan`) values(NOW(),'{$attbende->name}','{$naamdef}',((($afpersing << 10)|$land) << 1),'bendewar')"); print "Je bende heeft gewonnen en de pijlen fabriek overgenomen!!!\n"; }else{ $afpersing == round($defbende->afpersing/2000); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `afpersing`=`afpersing`-'$afpersing', `attlosses`=`attlosses`+'1' WHERE `name`='{$data->bende}'"); mysql_query("UPDATE `[bende]` SET `afpersing`=`afpersing`+'$afpersing', `defwins`=`defwins`+'1' WHERE `name`='{$naamdef}'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `reputatie`=`reputatie`+'20' WHERE `bende`='{$naamdef}'"); mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`login`,`person`,`code`,`area`,`clan`) values(NOW(),'{$attbende->name}','{$naamdef}',((($afpersing << 10)|$land) << 1),'bendewar')"); print "Je bende heeft verloren.<br>En je bende heeft {$afpersing} handelaren verloren?\n"; } } } /*-----------------------------------*/?> </table> </body> </html>
-
Heel mooi maar ik vind het menu misschien iets te lang kan je geen 2 kanten menu maken?
-
gefeliciteerd
-
8/10
het is natuurlijk jammer dat je een poppetje van het internet gebruikt en geen eigen mannetje...
Maarja die zijn moeilijk te maken. -
Mooi gemaakt.
Maar die beloptie heb je niet nodig een spel waarvoor je helemaal niets moet betalen is best leuk :p -
ik zou van de vlekken in die een oranje strepen bloedvlekken ofzo maken
-
leuke layout jesse
-
mooi zeg heel mooi
-
niet meer spammen en de mail negeren
-
@ alexruter: gefliciteerd
ik ga ergens in augustus naar bretagne
-
tja wat je moet veranderen verschilt ook bij iedere missie
-
ik zou ze laten maken want als iemand ze heeft liggen en dan wilt iedereen die unieke script meteen
-
misschien gewoon een vrijgegeven clone?
-
die zijn gewoon legaal vrijgegeven en ander is het waarschijnlijk gewoon een cloon die legaal is vrijgegeven.
Waarschijnlijk heeft die gast zelf een banditi spel en belt daarom iedereen op om zoveel mogelijk concurrentie uit te schakelen