Posts by wimmpie

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/wimmpie/domains/legendofthesamurai.gamecoll.com/public_html/login.php on line 196
    Komt er nu,

dit is het stukje script

Hoi,

ik heb het in en outgame menu van m'n spel in 1 pagina gezet maar als je inlogt vernieuwt het menu niet en dus moet je nog eens op vernieuwen drukken.

weet iemand hoe ik dit oplos?

PHP
    echo "<h3>Ingelogd</h3> 
                            Ingelogd als <b>$list_lid->login</b>! 
                            <META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"1; URL=hq.php\">";

Das het stukje waarover het gaat.

ik zou natuurlijk wel willen :p
    maarja ik ben 13 dus het zal niet mogen zeker...
    (je kan altijd proberen ;))

en ik heb ook geen flauw idee hoe je spellen toevoegt...
    maar dat zoek ik wel eventjes op.

Hoi,

als ik een bendewar wil doen op m'n spel komt er altijd:
    "Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /home/wimmpie/domains/legendofthesamurai.gamecoll.com/public_html/bendewar.php on line 64"

En ik heb al een paar keer gekeken ofdat er niet ergens een { of een } teveel of te weinig staat maar ik vind het niet.
    Kunnen jullie het misschien vinden??

8/10
    het is natuurlijk jammer dat je een poppetje van het internet gebruikt en geen eigen mannetje...
    Maarja die zijn moeilijk te maken.

die zijn gewoon legaal vrijgegeven en ander is het waarschijnlijk gewoon een cloon die legaal is vrijgegeven.
    Waarschijnlijk heeft die gast zelf een banditi spel en belt daarom iedereen op om zoveel mogelijk concurrentie uit te schakelen