Posts by wimmpie

Bedankt voor het advies,

Er stond inderdaad nog een wamp/bin/mysql, alleen stond die niet direct op de C:\ maar in C:\Program Files.

Bedankt allemaal voor de hulp!

Dit topic mag op een slotje

Hallo allemaal.

Ik besloot vandaag de nieuwste versie van wamp te installeren.
    Ik heb dus de oude versie gedeïnstalleerd en de nieuwe geïnstalleerd.

Nu had ik alleen geen back-up gemaakt van mijn databases.

You guessed it...
    Ik ben al mijn databases kwijt, verdwenen samen met de oude wamp versie.

Weten jullie toevallig een manier om ze toch nog terug te vinden.
    Ik heb namelijk geen zin om te gaan huilen in een hoekje ;(

Dankjewel!

Willlem

Ergens is het beter zo, want als je nu bijvoorbeeld op youtube (of 9gag) kijkt: daar basht iedereen op iedereen.

Maar langs de andere kant is facebook wel minder anoniem dus dat zou normaal gezien ook al iets moeten schelen.
    Daar durft waarschijnlijk weer niemand een bericht van zijn vrienden te disliken.

Ik ben nu bezig op mijn laptop (localhost) kan dat het zijn? (Front en Back-end)

Dit is het stukje code dat ik heb. De put is afkomstig van de REST_controller library

Hallo allemaal,

Ik ben CodeIgniter aan het combineren met AngularJS, maar voor mijn PUT-requests geeft Chrome een 405 foutmelding.

Nu gebruik ik 'Postman' om de requests even te testen zonder javascript-code is en dan werkt het wel...
    Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Het gaat om het volgende stukje code.

Dit zijn mijn Postman instellingen:

-Knip, je wachtwoord stond erin-

Alvast bedankt!
    Willem

@jesse66, dat zal nog wel even duren. Ik denk dat mensen nog niet klaar zijn voor automatische bussen op lange en drukke trajecten.

Vliegtuigen kunnen in principe ook volledig automatisch vliegen. (In veel gevallen is dat waarschijnlijk zelfs veiliger dan met een gewone piloot.) Maar niemand vind het leuk om zijn leven in de handen te leggen van een computer.

Dit inderdaad eerder een vorm van openbaar vervoer dan echte individuele auto's.
    Maar het is om zich wel een geweldig system om het aantal lege of overvolle bussen te beperken :D

Ik denk ergens dat het misschien handiger is om het te laten staan zoals het nu is, met het €-teken.
    Dan weet iedereen meteen waarover het gaat.