heb je een demo account?
Posts by wimmpie
-
-
tja dat kan er komen maar het is al zo dat als je hoger komt je meer misdaden kan doen een meer verschillende jobs...
-
tja meer opties is goed,
maar ik wil niet teveel opties voor vips omdat ik het doe voor m'n plezier en niet voor het geld...
en dus ga ik niet massa's opties maken voor vips zodat mensen sneller vip worden omdat ze zo sterker worden -
-
Ey,
ik zou eens willen weten wat jullie van m'n site vinden.
http://legendofthesamurai.gamecoll.comkeur het zo
Citaatcijfer : 0/5
pluspunten :
minpunten :als je een minpunt opschrijft, schrijf dan ook waarom en hoe ik het kan oplossen. OPBOUWENDE KRITIEK
Wimmpie
-
Citaat
- contact leggen met de leden van je site
Je eigenlijk niet goed bezig bent, en bij deze mist Koen dus hetDaarom hebben we crewleden. En zolang die er zijn heeft niemand hier last van... Of wel?
Trouwens jij bent bezig met Google maar die uitvinders werken toch ook alleen maar achter de schermen...
En zoals bij facebook die werknemers maken misschien nieuwe dingen maar het zijn naar mijn weten geen mods -
nog een glas vol
-
eet onze kabouter
-
Ja maar nu stijgt ie nog harder.
-
pang pang, dat
-
de kabouter pinnemuts:}
-
Cp is inderdaad goed maar zou het ook niet kunnen dat het komt omdat criminals fanaat nu bij criminalspoint hoort?
haja koen je hebt er nog niets over geschreven in de gc blog
-
Is er een minimum leeftijd?
-
mee naar zijn
-
al snel aangelopen
-
,de kabouter dus,
-
niets word gezegd
-
-
dat kwam doordat
-
4/10
plus punten: Ik vind het goed voor een beginner
min punten: Omdat je geel en wit gebruikt is het lastig om ernaar te kijken omdat het zo fel is
eind mening: ik ben zelf geen designer dus ga geen commentaar leveren maar blijf verder proberen