Cijfer 7/10
Pluspunten: indeling
Minpunten: dat oranje vind ik te fel, ik vind het laatste nieuws nogal onduidelijk omdat alles op een hoopje staat
Deze layout in gebruik nemen: moet je zelf weten
Posts by wimmpie
-
-
volgens mij is dit geen halve
ik vind wel de header te fel -
Waarom wil je 2 criminals tegelijk?
-
Tja als je iemand niet wakker krijgt ofzo ga je al meteen denken dat ze dood is. Als je daar vanuit gaat merk je ook minder snel dat dat niet zo is...
-
ik vind persoonlijk boerka's die je hele gezicht bedekken erover gewoon een hoofddoek daar heb ik niets op tegen
-
[offtopic]Nee ik wil niet realistisch zijn :p[/offtopic]
Nee, hij mag zijn mening geven maar ik denk niet dat terroristen daar rekening mee gaan houden
-
bomauto's, vliegtuigen in zijn huis (WTC torens), ...
-
hij doet het vuile werk en word neergeschoten :p
-
eventjes googelen
http://www.journalistinturkije…em-kerken-in-turkije_834/Er zijn dus wel kerkgemeenschappen in Turkije alleen mogen ze niet bekeren. Bovendien zou het ook niet komen dat hun ouders moeten werken en geen oppas kunnen betalen, dan blijven de kinderen alleen tijd en krijgen foute vrienden. Maar de ouders hebben geen tijd om zich ermee bezig te houden.
-
Rating : 6/10
Eventuele pluspunten : Header letters
Minpunten : Kleuren
tips!!! : Meer kleuren -
waarmee hij alle
-
een psychopathisch konijn
-
wapenwinkel en dan
[offtopic]Man dit word saai met zen tweeje[/offtopic] -
Je koopt uzi's
-
de kassa de
-
-
-
-
Hoi,
bij mij is het voorlopig altijd bij knutselen met scripts (en eventueel zelf wat doen...)
Dus nu wil ik om ervaring op te doen zelf een site maken (Ogame achtig)
Maar wat denken jullie van deze config?PHP
Toon Meer<?php //INFORMATIE $host = "localhost"; $user = ""; $pass = ""; $database = ""; $sitetitel = ""; //DB CONNECTIE mysql_connect("$host","$user","$pass") or die(mysql_error()); mysql_select_db("$database") or die(mysql_error()); // INLOG CONTROLE if(isset($_SESSION['login'],$_SESSION['IP'] && $_SESSION['IP'] == $_SERVER['REMOTE_ADDR']){ mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $data = mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}"); exit; }else{ // NIET INGELOGD unset($_SESSION['login']); unset($_SESSION['IP']); } ?>
zou dat werken?
ik vroeg me wel af als je de config ergens vanboven in de pagina include. Werkt dat dan? Want als je ingelogd bent staat er "exit;"Alvast bedankt
-
bank van Amsterdam