Vraagje: wat gebeurd er precies met de licenties als iemand alle rechten opkoopt?
& is er een demo-account beschikbaar?
Vraagje: wat gebeurd er precies met de licenties als iemand alle rechten opkoopt?
& is er een demo-account beschikbaar?
Ik geloof dat die sources wel niet op deze website gepost mogen worden. Dus je gaat ze wel ergens anders moeten zoeken.
Zou je even je code tussen code tags kunnen zetten?
Nu is het echt verschrikkelijk om te lezen...
@abplicatie: volgens mij wil Ismail een beetje meer uitleg over de inhoud van het project, het onderwerp etc.
Kan je niet gewoon je .htaccess vervangen door een nginx.conf bestand?
Iets gecompliceerder maar normaal gezien kan je er hetzelfde mee
Ik heb het zonet kunnen oplossen door in het my.in bestand, in de sql-mode regel NO_ZERO_DATE te verwijderen.
Dit kan ik natuurlijk niet doen op een gewone shared server.
Ik zou eventuele oplossingen alsnog graag horen!
Beste iedereen,
Ik ben momenteel wat aan het programmeren op mijn wamp server en ik wil een datetime-column toevoegen.
Maar om een of andere reden accepteert phpmyadmin geen enkele default value; geen NULL, geen 0000-00-00 00:00:00, geen 2016-03-18 01:00:02, geen 0, geen CURRENT_TIMESTAMP, etc. helemaal niets...
Telkens opnieuw krijg ik deze melding:
CitaatFout in query:
#1292 Incorrect datetime value: '0000-00-00 00:00:00' for column 'production_time' at row 1
Het betreft SQL versie 5.7.9.
Ik wil datetime gebruiken omdat ik geen automatische update wil van de de column, zoals timestamp doet.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Willem
Het is natuurlijk gewoon wel netjes om bronvermeldingen te doen...
Ik heb zelf nog steeds geen Windows 10. Ik heb er ook niet echt behoefte aan.
Hoe zit het met de compatibiliteit met oudere software?
Ik vond de vorige lay-out er beter uit zien...
Het ding met "Nieuwste topics..." vind ik er wat vreemd uit zien.
Misschien is het beter om enkel ICTs nieuws of enkel ICT nieuws op de voorpagina te posten?
Is het trouwens misschien een goed idee om wat mensen aan te stellen als nieuws posters?
Zodoende dat er wat vaker ICT nieuws komt, dat ook een dergelijke kwaliteit heeft?
Ziet er goed uit
Een opmerkingetje, die afbeelding linksonder op de homepage is nogal raar afgesneden...
Alvast welkom op deze site
Altijd leuk om nieuwe mensen te zien
Ik had m nog staan, dus ik heb m geupload.
Ik wacht nog op goedkeuring!
Hallo allemaal,
ik heb een vraag:
Laat je queries sneller lopen als je een limit toevoegt aan het einde van je query?
Bijvoorbeeld als je uit een grote tabel, 1 persoon moet gaan selecteren op ID.
Als je dan LIMIT 0, 1 op het einde toevoegt, stopt je query dan zodra hij de eerste heeft gevonden?
Of hoe werkt dit precies?
Vriendelijke groeten,
Willem
@FangorN: Ik ben het eens met praktisch alles wat je zegt.
Behalve dit: waarom zou je geen online single player game maken? Je zou het overal kunnen spelen, je telefoon, je laptop, ... het enige wat je nodig hebt is internet. Dat lijkt me op zich wel erg handig. Gewoon als tijdverdrijf...
Bij crimegames hadden inderdaad allemaal dezelfde gameplay, dus als je er eentje hebt gespeeld dan heb je ze allemaal gespeeld.
Hallo allemaal,
zoals waarschijnlijk velen van jullie afstammen uit de periode van de crime games vroeg ik me het volgende af:
Waarom zijn ze verdwenen? En nog beter wat maakt games leuk?
Volgens mij was één van de problemen met crime games dat ze met teveel waren en gewoon te weinig vernieuwend.
Maar daarmee komt ook deze vraag: Als je nu een crimegame begint, zou je nog success kunnen hebben?
Het maken van grafische games is, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, onmogelijk om op te boksen tegen de professionals.
Maar zouden nieuwe game elementen of een goede verhaallijn helpen?
Edit: Waarom zijn online games altijd multiplayer? Zou het mogelijk zijn op ze gewoon singleplayer toe doen?
Zoals een standaard game, alleen dan overal en altijd beschikbaar?
Wat is jullie mening hierover?
Willem
@MBCompany: Dit lijkt me inderdaad juist. Als mag je de $table variabele weghalen: je werkt tenslotte als in de user class. Deze kan je dus volledig vervangen door 'users'.
Voor de andere mensen: we wijken helemaal af van het topic van de TS.
Je kan er een eigen topic of iets dergelijks over beginnen, maar dit hoort hier naar mijn mening niet thuis.
Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt.
Het lijkt me sowieso niet nodig om de LIMIT 1 erin te steken, er is tenslotte maar 1 user met dit ID.
Als je het ID eventueel in een SESSION kunt opslaan moet je ook niet telkends het ID meegeven als variabele in de functies.
Waarom gebruik je trouwens in de eerste functie gewoon `users` en daarna `users.data`?
Ja!
Ik heb alles volledig teruggevonden.