Posts by wimmpie

het werkt...
    nu de enters nog
    het is eigenlijk mijn bedoel om twee kolommen te hebben
    bv.

login: wimmpie | leeftijd: 13
    land: Belgie | achternaam: Anoniem

Heb ik nu en dit: http://legendofthesamurai.gamecoll.com/test.php is het voorbeeld... Enig idee hoe dit komt? ik zou niet weten wat ik fout doe...

Het ligt aan de achtergrond afbeelding want daarvoor werkte het nog wel (alleen kreeg ik op de plaats waar een enter moest komen een raar teken)

Willem

Cijfer 0/10: 7
    Pluspunten: Hij is uniek
    Minpunten: De layout is niet zo mooi, niet zo veel opties
    Overige informatie/tips: Eventueel het menu wat ordenen

Eventuele vergelijking met laatste CHECK-topic : /

Hoi,

ik ben momenteel bezig met php GD maar nu zijn er 2 dingen die ik niet kan vinden...

Hoe voeg ik een achtergrond afbeelding toe?
    En hoe zet je meerdere regels onder elkaar?

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

willem

+1 Xebo
    +1 Willem
    Ik ben ook eens een uurtje verbannen :p
    Maar ik had het niet eens door dus ik zou meer uren straffen of het strafpunten systeem toepassen.

Ook zou ik de regels wat beter samenvatten... Want ik vind persoonlijk dat die ietsje te lang zijn. Wie gaat die nu helemaal lezen???

Citaat

offtopic: Wat is iedereen toch aardig voor elkaar

[offtopic]Ja hé[/offtopic]

ik wil dat wel eens doen als ik tijd heb

Enkele jaren had iedereen werk, en was er weinig criminaliteit. Totdat de crisis toesloeg. Miljoenen mensen verloren hun werk, ook jij! Sommigen vonden nieuw werk, anderen gingen bedelen en de rest... werden dieven, drugsdealers, gangsters... Jij word ze allemaal! Breek in in huizen, deal je eigen drugs en beroof banken! Word miljonair in deze moeilijke tijden. Want jij bent een GANGSTER!

wat zeg je hiervan?

Mooi maar dat beeld is inderdaad fout...
    kijk naar bandias.nl daar hebben ze gewoon wat screens gemaakt

ook voor jou...
    lang leve de paashaas???
    Wie verstopt er paaseieren? Ik mocht ze verstoppen en zij mochten zoeken in de regen :p