ik zou het eigenlijk niet weten maar ik denk dat wij telenet hebben, we hebben er nooit last mee
Posts by wimmpie
-
-
Neem misschien eens contact op met K.rens die kan je (denk ik) wel helpen.
-
-
-
-
-
PHP
Toon Meer<?php function LoadPNG($imgname) { $im = @ImageCreateFromPNG($imgname);// open return $im; } header("Content-type: image/png"); $image = LoadPNG('/images/map.png'); $grootte = 5; //de groote is 5 $tkst = "Testt test"; // tekst $tekst = wordwrap($tkst,5,"\\n", false); $kleur = ImageColorAllocate($image, 255, 0, 0); // tekstkleur ImageString($image, $grootte, 5, 15, $tekst, $kleur); // ImageString(Afbeelding, Grootte Lettertype, Positie X-As, Positie Y-As, Tekst, Tekstkleur); ImagePng($image); // foto aanmaken ImageDestroy($image); // verwijderen uit geheugen ?>
Heb ik nu en dit: http://legendofthesamurai.gamecoll.com/test.php is het voorbeeld... Enig idee hoe dit komt? ik zou niet weten wat ik fout doe...
Het ligt aan de achtergrond afbeelding want daarvoor werkte het nog wel (alleen kreeg ik op de plaats waar een enter moest komen een raar teken)
Willem
-
Cijfer 0/10: 7
Pluspunten: Hij is uniek
Minpunten: De layout is niet zo mooi, niet zo veel opties
Overige informatie/tips: Eventueel het menu wat ordenenEventuele vergelijking met laatste CHECK-topic : /
-
-
+1 Xebo
+1 Willem
Ik ben ook eens een uurtje verbannen :p
Maar ik had het niet eens door dus ik zou meer uren straffen of het strafpunten systeem toepassen.Ook zou ik de regels wat beter samenvatten... Want ik vind persoonlijk dat die ietsje te lang zijn. Wie gaat die nu helemaal lezen???
-
ik begrijp het niet... Zij moeten een layout maken en in ruil slice jij die layout?
-
Citaat
offtopic: Wat is iedereen toch aardig voor elkaar
[offtopic]Ja hé[/offtopic]
ik wil dat wel eens doen als ik tijd heb
-
gewoon <br>?? ik weet niet dat dit in echo'' werkt ik werk altijd met print""
-
ik vind het er een beetje plastiek uitzien maar ja...
ik ben vandaag eens begonnen met blender :p -
op het verhaal van jasper kan je wel de missies bouwen he
-
Enkele jaren had iedereen werk, en was er weinig criminaliteit. Totdat de crisis toesloeg. Miljoenen mensen verloren hun werk, ook jij! Sommigen vonden nieuw werk, anderen gingen bedelen en de rest... werden dieven, drugsdealers, gangsters... Jij word ze allemaal! Breek in in huizen, deal je eigen drugs en beroof banken! Word miljonair in deze moeilijke tijden. Want jij bent een GANGSTER!
wat zeg je hiervan?
-
2 weken vakantie 8-|
-
-
ook voor jou...
lang leve de paashaas???
Wie verstopt er paaseieren? Ik mocht ze verstoppen en zij mochten zoeken in de regen :p -
Scooter tuning