Posts by wimmpie

Hey,

ik ben bezig met de layout van een website maar het werkt niet 8-)
    Ik heb een lijstje met links maar de hover werkt niet en als je op een link hebt geklikt word de link zwart ipv dat hij gewoon wit blijft :(
    Wat doe ik fout?

CSS:

HTML:

Bedankt op voorhand :)

Willem

Werkt :) bedankt
    Ik dacht eigenlijk wel dat de tekst in de content divs dan ook gecentreerd werd :p maar blijkbaar is dat niet zo...
    Sandcool: de width moet er altijd bij geplaatst worden, anders werkt het niet... dus is JoellekeBs manier sneller

Hallo,

ik ben zonet begonnen aan het basen van een layout die ik gemaakt heb en ik zit nu met een probleem:
    De content moet normaal gesproken gecentreerd worden maar de margin: auto werkt niet???
    Wat doe ik juist fout?

CSS:

PHP
    body {
     background-color:#eef6e9;
     background-image:url('images/background.png');
     background-position:center top;
     background-repeat: no-repeat;
     }
    #content {
     margin: auto;
     font-family:bimini;
     }

mvg,
    Willem

Ik ben de maker van dit stukje script en eerst wou ik met een header() werken maar ik bleef maar errors krijgen, dus dit leek het simpelste... Een exit zorgde ervoor dat de layout niet volledig uitgevoerd werd :hmm:

Ik zou zeggen, download OSbanditi hier. Dat is supersimpel te installeren. Als je updates wilt zoek dan een goede scripter :)

Ik moet zeggen dat ik deze jongen wel eerlijk vindt dat hij raad vraagt en zegt dat hy nog niks kan ipv te liegen.;)

Dag CP'ers,

voor slechts €0,99 krijgt u een mooi admin paneel met:

-donatie logs (met een IP check)
    -benoemen van admins en moderatoren
    -een webmaster level (of hoe noem je dat)
    -straffen (ban voor een bepaalde tijd, reset account en waarschuwingen)
    -unbannen
    -massa e-mail (met een afmeld link die automatisch word geplaatst onderaan de mail)
    -massa donatie van vip, belcredits, geld
    -reset het spel
    -het forum is aangepast aan de webmaster-functie

Een nieuwe shop waar je een kluis kan kopen, met kluis script en een donatie script.
    Het geld van de kluis is alleen zichtbaar voor de speler zelf!
    Al deze scripts zitten ingebouwd in de Criminolz-source die hier op Criminalspoint.com te vinden is! U krijgt dus heel de source inclusief deze scripts.

Hier is een demo van het script:
    http://legendofthesamurai.gamecoll.com/Criminolz/index.php
    inlog gegevens: test, test

U krijgt alleen gebruiksrechten

Vragen kan u hier stellen, eventuele dingen die ik over het hoofd heb gezien kan u PM'en

Klik op de onderstaande link om de scripts te kopen (via Mollie)
    http://www.mollie.nl/partners/…rtnerid=792297&id=1085697

Veel succes en plezier met deze scrips

mvg,
    Willem

PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `crimz_leden` WHERE `login`='$naam'") or die(mysql_error());  
    $data    = mysql_fetch_object($dbres) or die(mysql_error());

probeer dit eens, welke error geeft hy aan?

Je kan je site niet beveiligen zodat hij helemaal niet gekopieerd kan worden eh :p
    het beste wat kan doen is .htaccess gebruiken en een copyright plaatsen