Posts by wimmpie

Misschien nog 1 andere kleur gebruiken? Op een bepaalde plaats, een beetje als een "rode draad" door het spel

<!DOCTYPE HTML>
    is de de doctype en encoding html5? (als ik het juist versta)
    er zijn geen andere styles voor die class
    @ferhat: nu werkt de hover bij geen enkele van de links

Wel, in Google Chrome werkt de hover bij mij soms helemaal niet :s
    als ik in IE het streepje laat staan in de link werkt de hover dan die link niet maar van de andere links wel.
    Als ik het streepje wegdoe dan werkt de hover van ACE Europe wel, maar van de andere links weer niet 8-)
    Hier is de code

en de CSS

zou ik misschien in de css ook de class van de divs moeten zetten?

Willem

Hallo,

ik ben bezig met een website te ontwerpen en ik heb dit stukje HTML

PHP
    <a href="http://www.ace-europe.be">ACE Europe</a><br/>

het enige probleem is dat de .hover van de css niet werkt met het - in de link, als ik het streepje wegdoe dan werkt de hover wel... hoe komt dit?

Willem

Ben zelf een scripter :) Heb dus wel ervaring
    ik heb nooit met de Banditi codes gewerkt maar ik begrijp dingen snel dus dat moet wel lukken hoor
    Ik ga waarschijnlijk tijdens de week vooral 's avonds online zijn vanwege mijn school werk. En als ik pauze neem van het leren

Hallo,

ik heb het volgende script gemaakt in javascript om een lijst te maken:

mijn enige probleem is nu dat eerste de <tbody> tag word gesloten en dan de <table> tag
    en pas daarna word de tekst van de lijst getoond :s

wat doe ik fout????

mvg,
    Willem

Dag CP'ers,

ik moet een website ontwerpen voor mijn vader zijn bedrijf, maar het is een gratis host. Ik kan dus enkel client side scripts gebruiken...
    Nu moet ik een script maken om hun contracten te krijgen (contracten staan in een JSON-bestand), maar je moet ze kunnen kunnen selecteren op de projectleider, expertise, locaties, ...
    Nu wil ik een hele hoop pagina's besparen (want er zijn 5 verschillende soorten expertises en locaties ) dus is mijn bedoel om zoiets te kunnen doen:
    contracts.html?expertise="Project Design"

dus zoals met $_GET in php, is er een manier om zoiets te doen met javascript ofzo???

alvast bedankt,
    wimmpie