Dus als je de bin niet doet kan je de doorverkooprechten niet nog eens verkopen maar wel de source?
Welke manier van betalen?
Posts by wimmpie
-
-
dat was idd de bedoeling, maar ik vond niet echt een goede tutorial voor gimp...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.08.12 11:56:08:
Versie 2 in de beginpost geplaatst -
ok bedankt voor het advies, ik was zelf ook niet tevreden over de tekst, maar ik wist niet goed wat ik beter kon doen. Daarom dat ik het vraag
Maar is de basis goed (de achtergrond en het meisje)?De pokémon plaatjes zijn van een eigen engine die ik heb gemaakt
ik heb gewoon standaard characters etc van pokemon gebruikt terwijl ik daaraan werkte, er komen nieuwe characters, item en gebouwen in de plaats. Maar wel in dezelfde stijl -
Het is een outgame
sorry dat was ik vergeten te zeggen
en voor die login button, ik vond dit de beste oplossing... want ik vond niet meteen mooie kleuren voor een button
of moet ik die misschien gewoon wat kleiner maken? -
Hey,
ik ben een outgame aan het maken voor Legend Of The Samurai, wat vinden jullie ervan?
V2:
Voor de klikkers:
http://www.imgdump.nl/hosted/b…3fde78d00ad5a205f1a4d.jpgAlvast bedankt
Willem
-
Stukje van de code?
-
`user_id`='$_SESSION['login']'
moet die user_id niet login zijn?
-
demo account?
-
Dan moet ik eerst nog iemand met die cd vinden
en aangezien ze die tegenwoordig niet meer bij je pc bij geven, zal dat moeilijk worden -
Ik weet hoe een iso bestand werkt hoor
geen enkel probleem
-
windows 7
HP G72 Notebook, volgens de website van hp zijn er in deze serie nog verschillende soorten laptops, maar ik kan nergens vinden welke ik exact heb :s -
Ok, ik zal er eens werk van maken
-
menu verbreden en logo in een fellere kleur rood hetzelfde als dat rood in "welkom op time2kill"
Dan nog de footer centreren en er staat een stuk van het menu in de footer
-
Ik heb een licentiecode op mijn laptop, maar helemaal geen cd met windows 7 op
-
Er zit idd een recovery harde schijf in mijn pc...
Moet ik dan na op F11 geduwt te hebben system recovery doen? Of gaat hij dan gewoon enkele updates terug in de tijd? -
Hey,
ik heb enkele jaren geleden een HP G72 notebook gekocht. Deze word steeds trager en ik krijg soms problemen dat dll files missen, daarom wil ik die herformatteren.
Toen ik de laptop kocht, stond de software al op de laptop en ik heb er geen backup van gemaakt.
Hoe kan ik deze herformatteren? Want ik vind geen duidelijke uitleg :sWillem
-
Gelukkige verjaardag
-
probeer eens $lid->login?
-
Ge moet er maar opkomen :p
-
Misschien is het omdat er een error is in je php dat je layout niet goed word weergegeven